اجرای نخستین مدل ساماندهی حاشیه نشینی در شهرک صنعتی کرمان

به گزارش دیتاپد، نماینده مردم شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در نشست مشترک با حضور استاندار کرمان، رئیس کمیسیون عمرانی مجلس و معاون بنیاد مسکن کشور از عملیاتی شدن نخستین مدل اجرایی ساماندهی حاشیه نشینی با توافقات اجرا شده در شهرک صنعتی شهر کرمان اطلاع داد.

اجرای نخستین مدل ساماندهی حاشیه نشینی در شهرک صنعتی کرمان

به گزارش خبرنگاران کرمان؛ محمد رضا پورابراهیمی اضافه کرد: بعد از اجرای این طرح در شهرک صنعتی به سایر محله های حاشیه ای هم تعمیم داده خواهد شد.

وی ادامه داد:خوشبختانه بنیاد مسکن متولی شد تا اولین منطقه حاشیه نشین شهر کرمان را در قالب طرح جامعی عملیاتی کند.

پورابراهیمی گفت:در این نشست با توجه به اینکه سال گذشته هم به دعوت اینجانب تیم تخصصی بنیاد مسکن در کرمان حضور پیدا کردند و عملیات میدانی اجرا شده بودگزارش کامل برنامه پیشنهادی ساماندهی حاشیه شهر کرمان در منطقه محله شهرک صنعتی مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

وی ادامه داد:این همراهی در ساماندهی حاشیه شهر کرمان یاری بزرگی برای ما خواهد بود و بزودی نشست مشترک رئیس کمیسیون عمران مجلس و مدیران ارشد وزارت راه و شهرسازی و دستگاه های متولی را با حضور استاندار و وزرای مربوطه در کرمان برگزار خواهیم کرد.

پورابراهیمی گفت:تصور ما این است که این موضوع شروع تحولات مهم در ساماندهی حاشیه شهر کرمان که مردمی متدین و مظلوم است فراهم خواهد نمود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 14 مرداد 1400 بروزرسانی: 14 مرداد 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1897

به "اجرای نخستین مدل ساماندهی حاشیه نشینی در شهرک صنعتی کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای نخستین مدل ساماندهی حاشیه نشینی در شهرک صنعتی کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید