پیگیری جدی شرایط 48 لکه صنعتی استان تهران

به گزارش دیتاپد، تهران (پانا) - استاندار تهران از پیگیری جدی شرایط 48 لکه صنعتی جهت دریافت خدمات دولتی با عنوان شهرک های صنعتی اطلاع داد.

پیگیری جدی شرایط 48 لکه صنعتی استان تهران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محسن منصوری در جلسه ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری استان مشترک با شهرستان قدس گفت: در مورد 48 لکه صنعتی استان درصدد اقدام جدی جهت ساماندهی در قالب شهرک های صنعتی هستیم، البته فرمانداری ها و شهرداری ها باید کار را جدی تر بگیرند تا ساخت و ستز جدیدی در این بخش اتفاق نیفتد.

وی ادامه داد: عمده کوشش این است که لکه های صنعتی در استان تهران تحت عنوان شهرک های صنعتی با هیات مدیره معین ساماندهی شوند تا دولت بتواند برترین خدمات را به واحدهای صنعتی ارائه دهد.

استاندار تهران در مورد حریم های شهرستان قدس اضافه نمود: در مورد مشکل شهرستان قدس کار ابتدا در کمیسیون زیربنایی و شورای برنامه ریزی استان طرح و مصوب و سپس باید در شورای عالی معماری و شهرسازی مطرح گردد.

منصوری سپس گفت: در مورد تداخل حریم شهرستان قدس با بعضی از حوزه های شهرداری تهران، موضوع با شهرداری تهران حل شده است، البته باید تدقیق حرائم داخلی شهرستان قدس با حضور فرماندار صورت بگیرد و مسائل برون استانی با حضور معاونین استانداری به صورت مدون انجام گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 22 اسفند 1400 بروزرسانی: 22 اسفند 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 2141

به "پیگیری جدی شرایط 48 لکه صنعتی استان تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری جدی شرایط 48 لکه صنعتی استان تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید