آنچلوتی: جدا شدنم از ناپولی تصمیم درستی بود، راهنمایی رئال مادرید مثل سپری کردن ماه عسل است

به گزارش دیتاپد، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید علت جدایی اش از ناپولی پس از مدت کوتاهی کار در آن تیم را شرح داد و آن را تصمیم منطقی دانست.

آنچلوتی: جدا شدنم از ناپولی تصمیم درستی بود، راهنمایی رئال مادرید مثل سپری کردن ماه عسل است

به گزارش خبرنگاران، کارلو آنچلوتی اگرچه جزو پیروز ترین سرمربیان فوتبال اروپاست اما کارنامه او هم مانند تمام همکارانش نقاط تیره ای دارد که شاید مهمترین آنها در سال های اخیر در تیم های ناپولی و پس از آن در اورتون بود. کارلتو در هیچ یک از این تیم ها پیروزیتی کسب نکرد اما دوران کاری اش در سن پائولو حتی بدتر بود چرا که با جنجال و اختلاف با رئیس باشگاه به خاطر آسان گرفتن به بازیکنان تیم پایان یافت. او ماه دسامبر سال 2019 ناپولی را بعد از یک فصل و نیم کار در این تیم ترک کرد و خیلی زود سرمربی اورتون شد، تیمی که تابستان سال جاری آن را ترک کرد و به رئال مادرید برگشت.

آنچلوتی 62 ساله در گفت و گو با رادیو رای ایتالیا راجع به حضورش در ناپولی گفت: من آنجا دو سال فوق العاده حرفه ای را سپری کردم اما از آنجایی که ساز و کار دنیای فوتبال را خیلی خوب می دانم، فکر می کنم که حضورم در آنجا به شیوه ای درست تمام شد. وقتی یک مربی با باشگاهی که در آن کار می نماید سازش و همسو نباشد، جدا شدن تصمیم درستی است.

بعد از کارلتو، شاگرد سابق او در میلان، جنارو گتوسو جانشین اش شد و او هم بعد از یک سال و نیم این تیم را در پی اختلاف با مالک باشگاه اورلیو دلورنتیس ترک کرد و جای خود را به لوچانو اسپالتی داد. این تیم در این فصل تا کنون همه بازی هایش را برده است و اگر امشب (دوشنبه) هم در استادیوم داسیا آره نا بتواند اودینزه را شکست دهد، تنها تیمی خواهد بود که در این فصل تمام 4 بازی اش را برده است.

آنچلوتی درباره شانس ناپولی برای کسب اسکودتو در فصل جاری گفت: ناپولی تیم جنگنده ای است. من مطمئن نیستم که این تیم قهرمان شود اما قطعاً جزو مدعیان خواهد بود.

کارلتو در بخش دیگر از مصاحبه اش به سایر تیم های سری A از جمله رم با راهنمایی ژوزه مورینیو، آغاز ضعیف یوونتوس در دومین دوره مربیگری ماسیمیلیانو آلگری و علاقه اش به اینتر در دوران کودکی صحبت کرد.

او اضافه کرد: به نظر من کورس قهرمانی سری A در این فصل بسیار متعادل است. یوونتوس مشکلاتی دارد و خب قطعاً یکسری چیز ها را از دست داده است اما من مطمئنم که این تیم برمی شود و در نهایت جزو مدعیان قهرمانی خواهد بود. آنها با وجود تغییر مربی، ساختار تیم فصل گذشته شان را حفظ نموده اند. من اما امیدوارم که میلان بتواند فرایند خوبی که در پیش گرفته را حفظ کند و در صندلی فعلی اش باقی بماند البته من در کودکی هوادار اینتر بودم.

سرمربی سابق میلان به این سؤال که آیا برنامه ای برای راهنمایی تیم فوتبال رم در آینده کاری اش دارد یا نه پاسخی جالب داد و گفت: من امیدوارم که جالوروسی یا ژوزه مورینیو قهرمان شود. فعلاً کار در رئال مادرید برای من مانند سپری کردن ماه عسل است و امیدوارم که برای مدتی طولانی در این تیم بمانم. فوتبال اسپانیا اگرچه بازیکنان بسیار مهمی را از دست داده است اما هنوز هم بازیکنان مهمی دارد مثل وینیسیوس جونیور که این روزها دارد برای ما خیلی خوب بازی می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 مهر 1400 بروزرسانی: 7 مهر 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1958

به "آنچلوتی: جدا شدنم از ناپولی تصمیم درستی بود، راهنمایی رئال مادرید مثل سپری کردن ماه عسل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی: جدا شدنم از ناپولی تصمیم درستی بود، راهنمایی رئال مادرید مثل سپری کردن ماه عسل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید