شروع اکران جوخه خودکشی با رکوردشکنی

به گزارش دیتاپد، فیلم جوخه خودکشی با فروش خیره کننده در اولین هفته نمایش، رکورد فروش سینمای دنیا در ماه آگوست را جابه جا کرد.

شروع اکران جوخه خودکشی با رکوردشکنی

به گزارش خبرنگاران، اسکرین دیلی نوشت: فیلم ابرقهرمانی جوخه خودکشی به کارگردانی دیوید آیر علی رغم نقدهای نه چندان مثبت، در اولین هفته نمایش در 57 بازار بین المللی به فروش 132 میلیون دلاری دست یافت تا رکورد فروش آغازین سینمای دنیا در ماه آگوست را به نام خود ثبت کند.

در میان کشورهایی که فیلم جوخه خودکشی محصول کمپانی برادران وارنر در آنها بر روی پرده رفت، سینماهای انگلیس با 13.9 میلیون دلار بهترین عملکرد را ثبت کردند و سینماهای روسیه نیز به فروش 11.3 میلیون دلاری دست یافتند.

از دیگر بازارهای پیروز خارجی این فیلم ابرقهرمانی در اولین هفته نمایش می توان به برزیل(11.3میلیون دلار) و همچنین فروش فوق العاده 10.7 میلیون دلاری این فیلم در طول پنچ روز نمایش در سینماهای کره جنوبی اشاره نمود.

جوخه خودکشی در کشورهای استرالیا و مکزیک نیز به ترتیب 10.6 و 10.4 میلیون دلار فروخت.

این فیلم علاوه بر فروش چشمگیر در گیشه بین الملل توانست در سه روز اول نمایش (در فاصله آدینه تا یکشنبه) به فروش بالغ بر 135 میلیون دلار برسد و با گذر از فروش 94.3 میلیون دلاری نگهبانان کهکشان در سال 2014 رکورد فوش آغازین ماه آگوست در تاریخ آمریکا را از آن خود کند، بدین ترتیب فیلم جوخه خودکشی در هفته اول اکران به فروش دنیای 237 میلیون دلار (132 میلیون دلار در گیشه خارجی و 135 میلیون در گیشه آمریکای شمالی) دست یافت.

فیلم افسانه تارزان نیز که این هفته اکران خود را در 53 بازار بین المللی ادامه داد، مجموع فروش خارجی خود را از مرز 200 میلیون دلار عبور داد.

انیمیشن زندگی مخفیانه حیوانات خانگی محصول کمپانی یونیورسال به لطف فروش آغازین 28.9 میلیون دلاری در سینماهای چین توانست در هفته میلادی که گذشت در مجموع 41 بازار خارجی خود رقمی بالغ بر 68 میلیون دلار بفروشد تا جمع فروش بین المللی و دنیای خود را به ترتیب به 182 و 500 میلون دلار ارتقاء دهد.

فیلم اکشن جیسون بورن به کارگردانی پل گرینگرس و با بازی مت دیمون در نقش اصلی، در دومین هفته اکران بین المللی خود 20.9 میلون دلار از محل سینماهای 50 کشور دنیا فروخت و فروش خارجی اش را به بیش از 90 میلیون دلار افزایش داد.

اما انیمیشن در جستجوی دُری که تا کنون 870 میلیون دلار فروخته است بزودی با عبور از فروش 873 میلون دلاری بت من در مقابل سوپر من چهارمین فیلم پرفروش سال 2016 خواهد شد تا کمپانی دیزنی فراوری کننده چهار فیلم پر فروش سال 2016 میلادی تا به این جای سال، نام گیرد. انیمیشن درجستجوی دری بیش از 396 میلیون دلار از فروش کل خود را از محل گیشه بین الملل کسب نموده است.

انیمیشن عصر یخبندان:دوره برخورد نیز 11.5 میلون دلار از سینماهای 66 کشور دنیا به فروش خود اضافه کرد و آن را به بیش از 234 میلیون دلار رساند.

فیلم روز استقلال :بازخیز نیز مجموع فروش خارجی خود را به رقمی بالغ بر 276 میلون دلار رساند واز تاریخ 8 سپتامبر در ایتالیا اکران می گردد و فیلم علمی تخیلی فراتر از پیشتازان فضا که توزیع بین المللی آن بر عهده کمپانی پارامونت است نیز 5.3 میلون دلار در 40 کشور فروخت و فروش خارجی خود را از مرز 66 میلیون دلار عبور داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 505

به "شروع اکران جوخه خودکشی با رکوردشکنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع اکران جوخه خودکشی با رکوردشکنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید