4 پیش بینی از بورس هفته آینده ، بورس وارد کانال 1.6 میلیونی می گردد؟

به گزارش دیتاپد، به گزارش خبرنگاران، هفته گذشته تحرکات کلی بازار سهام مثبت بود و در بیشتر روزها گروه های کوچگ و بزرگ با فرایند مثبت به کار خودشان انتها دادند.

4 پیش بینی از بورس هفته آینده ، بورس وارد کانال 1.6 میلیونی می گردد؟

هفته گذشته شاخص در کانال یک میلیون و 488 هزار واحد به کار خود سرانجام داد و حالا گمانه هایی شکل گرفته تا شاید شاخص به محدوده 1.6 میلیون واحد در هفته جاری برسد. اما پیش بینی کارشناسان از فرایند بازار سرمایه به چه صورت است؟

ایمان رئیسی، کارشناش بازار سرمایه هفته گذشته پیش بینی نموده بود شاخص کل بورس با تحرکات مثبت همراه باشد و گروه پالایشی را هم به اسم گروه برتر بورس معرفی کرد. در پیش بینی هفته آینده او باز هم فرایند بازار را مثبت ارزیابی کرد و پالایشی ها را پیشتاز بازار معرفی کرد.

امیرحسین نام آور، کارشناس بازار سرمایه هم هفته گذشته پیش بینی نموده بود بازار متعادل باشد و حالا برای هفته آینده به خبرنگاران گفته احتمالا فرایند بازار منفی است.

بعلاوه مریم محبی، کارشناس بازار سرمایه که هفته گذشته گفته بود فرایند بازار مثبت است و پیشتاز بازار گروه خودرویی هستند حالا برای هفته پیش رو پیش بینی نموده تا بازار مثبت باشد و پیشتاز بازار تک سهم های هر گروه باشند.

پیغام الیاس کردی، کارشناس بازار سرمایه هم برای هفته آینده فرایند بازار را متعادل با پیشتازی گروه بانکی ارزیابی نموده است.

آخرین پیش بینی بورس را هر روز ساعت 17 در صفحه پیش بینی بورس خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1988

به "4 پیش بینی از بورس هفته آینده ، بورس وارد کانال 1.6 میلیونی می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 پیش بینی از بورس هفته آینده ، بورس وارد کانال 1.6 میلیونی می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید