10 تفریح هیجان انگیز و رایگان در اسپانیا

به گزارش دیتاپد، فکر می کنید تفریحات اسپانیا گران و پر هزینه هستند؟ به دنبال راهی برای کاهش هزینه های سفر هستید؟ با کمی تحقیق می توانید سفری هیجان انگیز و کم هزینه به اسپانیا داشته باشید، برای این کار فقط کافیست تفریحات رایگان در اسپانیا را بشناسید و بدانید که این تفریحات در کدام قسمت از شهر قرار دارند! در ادامه مطلب ما سعی نموده ایم تفریحات جذاب و رایگان در اسپانیا را به شما معرفی کنیم.

10 تفریح هیجان انگیز و رایگان در اسپانیا

با تورهای بهاری اسپانیا از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید. به بارسلون و مادرید سری بزنیم و از جزایر قناری و ایبیزا دیدن کنیم.

تفریحات رایگان و هیجان انگیز در اسپانیا

تفریحات رایگان در بارسلون - اسپانیا

1- به ساحل لابارسلونتا بروید

بارسلونا شهری زنده و پر جنب وجوش در اسپانیا است. وجود گیتارنوازان و نقاشان خیابانی، ساختمان هایی با معماری های عجیب و غریب و کافه های فراوان در سطح شهر، بارسلون را به مکانی شاد و پر از هیاهو تبدیل نموده است. اما تفریحات این شهر فقط به جاذبه های معماری ختم نمی شود، بلکه سواحل بارسلون نیز با امکانات بی نظیر خود به محبوبیت این شهر افزوده اند. لابارسلونتا یکی از زیباترین و آرام بخش ترین سواحل بارسلون است. لابارسلونتا با 1100 متر طول و داشتن دریایی با عمق آب مناسب و آرام توانسته لقب بهترین ساحل بارسلون را به خود اختصاص دهد. اگر از گشت وگذار در مراکز خرید بارسلون و دیدن جاذبه های گردشگری بارسلون خسته شده اید و می خواهید یک روز کاملاً متفاوت را در سفر به این شهر تجربه کنید به ساحل بارسلونتا بروید. شما می توانید در این ساحل زیبا هر چقدر که می خواهید قدم بزنید، شنا کنید و حتی حمام آفتاب بگیرید و در نهایت اگر دوست داشتید، در رستوران ها و کافه های جذاب کنار ساحل از خودتان پذیرایی کنید.

به ساحل لابارسلونتا بروید و از تفریحات آبی آن بهره ببرید.

2- در خیابان لامبراس قدم بزنید

لامبراس از خیابان هایی است که وقتی در آن قدم می زنید دوست ندارید به انتهای آن برسید. خیابانی جذاب با فروشگاه ها و مغازه های فراوان که هر کدام با زرق وبرق فراوان شما را شیفته خود می نمایند، مغازه های گل فروشی، هنرمندان خیابانی و کافه هایی با قهوه های تازه و خوش عطر همه و همه رامبلاس را به معروف ترین خیابان در کل اسپانیا تبدیل نموده اند. بنابراین شک نکنید و پیاده روی در خیابان های لامبراس را در برنامه های خود قرار دهید. در طی این راستا تقریباً یک کیلومتری جاذبه های فراوان و هیجان انگیزی در انتظار شماست. اجرای سیرک ها و شامورتی بازی افرادی که خود را به شکل گلادیاتور، پایکوبینده فلامنکو، دلقک و شیطان آرایش نموده اند و باعث سرگرمی و خنداندن عابران می شوند، غذاها و نوشیدنی های هیجان انگیز و فروشگاه های خرید سوغاتی گشتی لذت بخش را در بارسلون برای شما رقم خواهد زد.

در خیابان لامبراس تفریحات هیجان انگیزی در انتظار شما است.

3-در ساحل نووایکاریا والیبال بازی کنید

اگر اهل هیجان و ورزش هستید، حتماً به ساحل نووا ایکاریا سر بزنید. در این ساحل زیبا تفریحات بسیار مهیج در انتظار شما است.

ساحل نووایکاریا که بیشتر به دهکده المپیک شبیه است، پر است از ورزش های آبی که هرکدام جذابیت های خاص خود را دارند. اما بیشتر افراد فقط و فقط برای بازی والیبال ساحلی به این مکان می فرایند. شما هم می توانید به این ساحل رفته و با افراد محلی و یا سایر گردشگران والیبال ساحلی بازی نموده و مهارت های والیبالی خود را به چالش بکشید. البته نووایکاریا علاوه بر ورزش های آبی، دارای کافه های جذاب نیز می باشد، که به شما این امکان را می دهد بعد از بازی یک نوشیدنی خنک سفارش داده و در حین لذت بردن از آفتاب و تماشای منظره زیبای دریا آن را میل کنید.

در ساحل نووا ایکاریا والیبال ساحلی بازی کنید.

4-همراه محلی ها آواز بخوانید

اگر دوست ندارید در هتل بمانید و می خواهید شب خود را با برنامه ای متفاوت و پر از هیجان به سرانجام برسانید، به میدان پلازا دلا مرسه بروید. این میدان محل برگزاری میهمانی های خیابانی است که برای رفتن به آن نیازی به کارت دعوت ندارد. هر زمان که به این میهمانی بروید به گرمی از شما استقبال می شود. بیشتر هنرمندان بارسلون در این میدان جمع شده و با گیتار و پایکوبی اسپانیایی ساعاتی شاد و لذت بخش را برای خود رقم می زنند. در سفر به اسپانیا شما هم می توانید به آن ها ملحق شده و در مراسم زیبایشان شرکت کنید.

به میدان پلازا دلا مرسه رفته و همراه گروه های پایکوبی محلی آواز بخوانید.

5- تنیس بازی کنید

برای این کار می توانید به پارک دلاستادرا بروید. این پارک بزرگ در مرکز شهر بارسلون قرار گرفته است و با مترو به راحتی می توان به آن دسترسی پیدا کرد. دلاستادرا سال های زیادی تنها پارک عمومی شهر بوده است به همین دلیل علاوه بر فضای سبز بسیار زیبا دارای چند جاذبه خارق العاده نیز می باشد. از جاذبه های چشم نواز آن می توان به چشمه مصنوعی و تزئینی آن اشاره نمود که توسط جوزف فونستر ساخته شده است. مجموعه مجسمه های اطراف پارک نیز از دیگر جاذبه های این فضای زیبا هستند.

پارک دلاستادرا دارای امکانات ورزشی مانند راستاهای پیاده روی، قایق سواری و میزهای تنیس نیز می باشد. بنابراین شما می توانید در یک محیط سرسبز و شاد تنیس بازی نموده و سپس با قدم زدن در پارک از زیبایی های آن لذت ببرید.

در پارک دلاستادرا تنیس بازی کنید.

تفریحات رایگان در مادرید - اسپانیا

6- پایکوبی فلامنکو تماشا کنید

پایکوبی فلامنکو هنر اصیل اسپانیایی است و ریشه در فرهنگ و اعتقادات مردم اسپانیا دارد. این پایکوبی که موسیقی دنیا را تحت تأثیر خود قرار داده، با طراحی بی مانندش بیننده را به هیجان می آورد. فلامنکو به قدری معروف و محبوب است که خود به تنهایی از جاذبه های اسپانیا محسوب شده و افراد زیادی فقط و فقط برای دیدن آن به اسپانیا سفر می نمایند. اگر شما هم به هنر علاقه دارید می توانید در سفر به مادرید، به تماشای این هنرنمایی زیبا بنشینید. فلامنکو در کافه ها و رستوران های زیادی به اجرا درمی آید. اما برای دید اجرای رایگان فلامنکو شما می توانید از ساعت 12 تا 3 نیمه شب به رستوران Clan رفته و شاهد اجرای پایکوبی فلامنکو اسپانیایی باشید.

به رستوران Clan بروید و به صورت رایگان پایکوبی فلامنکو را تماشا کنید.

7- از پارک بوئن رتیرو بازدید کنید

پارک بوئن رتیرو از جاذبه های اصلی شهر مادرید در اسپانیا است. این پارک منحصربه فرد در ابتدا یک دژ سلطنتی بوده، اما در حال حاضر برای عموم مردم بازگشایی شده و ورود به آن نیز رایگان می باشد. این پارک دارای درخت ها و گل های فراوان است که اکسیژن و هوای پاکیزه مادرید تأمین می نمایند. همچنین وجود دریاچه مصنوعی واقع در شمال پارک نیز زیبایی آن را چند برابر نموده است. بوئن رتیرو در کنار جاذبه های طبیعی دارای آثار تاریخی مانند ستون های رومی، مجسمه پادشاه و چندین موزه که متعلق به قرن 19 هستند نیز می باشد. اگر در فصل بهار به مادرید سفر می کنید، بازدید از باغ رز پارک بوئن رتیرو را از دست ندهید. این باغ دارای سازه های فلزی است که گل های رز با هنرمندی تمام از آن بالا رفته و مناظر رؤیایی را پیش روی بینندگان قرار می دهند.

در پارک رتیرو قدم بزنید.

8- در خیابان های مادرید پیاده روی کنید

از کارهای جالب و متفاوت که در سفر به اسپانیا می توان انجام داد، پیاده روی در خیابان های باشکوه و مجلل مادرید است. این کلان شهر مدرن دارای بخش ها و خیابان های رنگارنگ و شادی است که انرژی بی سرانجام خود را به گردشگران نیز انتقال می دهد. دیدن ساختمان های مدرن، فروشگاه های بسیار شیک، کافه ها و رستوران های رنگارنگ در شهر فرهنگی مادرید بسیار جذاب است.

شما می توانید برای دیدن زندگی شبانه اهالی مادرید به منطقه Malasana بروید و از گشت وگذار در خیابان ها و فروشگاه های زنجیره ای آن لذت ببرید، یا به خیابان Lavapies رفته و از نقاشی های بزرگ روی دیوار بازدید نموده و غذای رستوران های هندی این منطقه را امتحان کنید.

در خیابان های لوکس و مجلل مادرید پیاده روی کنید.

9- از گالری ها و موزه های رایگان مادرید بازدید کنید

شهر مادرید در کشور اسپانیا به داشتن گالری های فراوان شهرت دارد. بسیاری از این گالری ها نیز ورودی رایگان دارند. اگر اهل هنر هستید و می خواهید تابلوهای نقاشان معروف مانند پیکاسو و سالوادور دالی از نزدیک ببینید حتماً یک روز را به بازدید از گالری های مادرید اختصاص دهید. در ادامه چند گالری رایگان در مادرید را به شما معرفی می کنیم:

  • موزه سن ایسیدرو
  • اسپاسیو فونداسیون تلفنیکا
  • موزه فنداسیون کانال
  • کتابخانه ملی اسپانیا
  • فاندیشن کاتال
  • موزه ای بی سی

ورودی بسیاری از گالری ها در مادرید رایگان است.

10- به میدان پلازامایور بروید

پلازا مایور از میدان های تاریخی مادرید است که قدمت آن به دوران پادشاهی فیلیپ سوم برمی شود. این میدان در طول سال های مختلف شاهد وقایع گوناگون و مهمی بوده است. پلازامایور مدتی به عنوان بازارچه فروش مواد غذایی استفاده می شده، سپس مراسم گاوبازی در آن برگزار می شده و بعد از آن تا مدت ها پادشاهان اسپانیا در این میدان مراسم تاج گذاری را برگزار می کردند.

اما در حال حاضر به مکانی جذاب برای برگزاری کنسرت ها و کارگاه های یوگا تبدیل شده است. در سفر به مادرید شما هم می توانید بخشی از وقت خود را در میدان سپری نموده و از فضای شاد آن لذت ببرید. حتی می توانید به کافه های اطراف پلازامایور رفته و طعم قهوه ها یا نوشیدنی های ایتالیایی را امتحان کنید.

میدان پلازامایور در مادرید.

در صورت داشتن هرگونه سوال درخصوص تور اسپانیا باکارشناسان فروش تور در آژانس هواپیمایی خبرنگاران تماس بگیرید.

منبع: ستاره ونک
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 799

به "10 تفریح هیجان انگیز و رایگان در اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 تفریح هیجان انگیز و رایگان در اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید