گوشی مرموز وان پلاس با سیستم شارژ شگفت انگیز

به گزارش دیتاپد، وبسایت چینی صدور گواهینامه 3C مشخصات گوشی هوشمند OnePlus PGKM10 را منتشر نموده است. طبق این گزارش، این گوشی آینده از شارژ فوق سریع 160 واتی پشتیبانی می نماید.

گوشی مرموز وان پلاس با سیستم شارژ شگفت انگیز

به گزارش خبرنگاران، شرکت Oppo اخیراً از فناوری شارژ سریع 150 واتی خود رونمایی نموده است. پیش بینی می گردد گوشی آینده این شرکت که قرار است در سه ماهه دوم سال 2022 (بهار 1401) عرضه گردد به این فناوری مجهز باشد. با این حال، به تازگی یک دستگاه از محصولات شرکت OnePlus با ظرفیت شارژ سریع 160 واتی در وب سایت صدور گواهی 3C چین ظاهر شده است.

این خبر برای اولین بار به وسیله وبسایت خبری MySmartPrice منتشر شد. فهرست مشخصات این وبسایت نشان می دهد که این دستگاه دارای شماره مدل PGKM10 است و از قابلیت اتصال 5G پشتیبانی می نماید. این اطلاعات تا حدودی گیج کننده است؛ زیرا تا کنون، شماره مدل PGKM10 مربوط به تبلت آینده OnePlus با نام OnePlus Pad بوده است. با این حال، تصور اینکه OnePlus تبلتی با آن ظرفیت شارژ سریع معرفی کند سخت است. می دانیم که تبلت Oppo که چند هفته پیش معرفی گردید، تنها از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می نماید.

چند گزینه وجود دارد که می توانند با شارژ سریع 160 واتی SuperVOOC ارائه شوند. به احتمال خبرنگارانان این دستگاه یک نسخه از سری OnePlus 10 باشد. این گزارش نو نشان داد که شرکت OnePlus در حال کار بر روی دستگاهی است که دارای پردازنده Dimensity 8100، صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX766 است. گزینه دیگر برای این نرخ شارژ می تواند گوشی هوشمند OnePlus 10 Ultra باشد که برای اولین بار به وسیله سند های ثبت اختراع طراحی OnePlus افشا شد.

در حال حاضر، اطلاعات موجود بسیار اندک است، بنابراین ما ترجیح می دهیم قبل از ارائه هر گونه فرضیات بیشتر، منتظر نمایان شدن جزئیات بیشتری در خصوص این دستگاه مرموز باشیم.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 3 خرداد 1401 بروزرسانی: 3 خرداد 1401 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 2197

به "گوشی مرموز وان پلاس با سیستم شارژ شگفت انگیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی مرموز وان پلاس با سیستم شارژ شگفت انگیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید