گزارش ها از عرضه کنسول بعدی نینتندو در سال 2024 می گویند

به گزارش دیتاپد، به گفته منابع متعددی که از برنامه های کنسول نسل بعدی نینتندو آگاه هستند، این شرکت احتمالا در نیمه دوم سال 2024 سخت افزار جدیدی را عرضه خواهد نمود تا اطمینان حاصل گردد که در روز اول عرضه، تعداد کافی از آن در دسترس باشد و از کمبودهایی که با پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری دیده شد، جلوگیری گردد.

گزارش ها از عرضه کنسول بعدی نینتندو در سال 2024 می گویند

اگرچه جزئیات این کنسول چندان تعیین نیست، اما طبق گفته ها به نظر می رسد که کنسول نسل بعدی مطابق انتظار می تواند در حالت قابل حمل، مشابه نینتندو سوییچ، استفاده گردد. بعلاوه این کنسول ظاهرا با صفحه نمایش LCD به جای OLED عرضه گردد تا هزینه ها را به خصوص با توجه به افزایش فضای ذخیره سازی مورد احتیاج برای بازی های با کیفیت بالاتر کاهش دهد. لازم به ذکر است که سوییچ تنها با 32 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می گردد. این در حالی است که بسیاری از بازی های نسل فعلی پلی استیشن و ایکس باکس بیش از 100 گیگابایت هستند. از طرفی کنسول تازه نینتندو مانند نسل قبلی خود، نسخه های فیزیکی بازی را به وسیله کارتریج نیز می پذیرد.

جزئیات دیگر، مانند پشتیبانی از بازی های نینتندو سوییچ به صورت فیزیکی و دیجیتالی ناتعیین است. نینتندو گفته است که می خواهد تا جایی که ممکن است جامعه کاربران 100 میلیونی سوییچ را به سیستم بعدی خود منتقل کند. البته بعضی ناشران ابراز نگرانی نموده اند که پشتیبانی از بازی های سوییچ می تواند بر فروش بازی های نسل بعدی تاثیر منفی بگذارد.

لازم به ذکر است که نینتندو در خصوص این داستان اظهار نظری ننموده است. با این حال دکتر سرکان توتو (Serkan Toto)، مشاور صنعت بازی، بیان نموده که عرضه کنسول در سال 2024 برای نینتندو منطقی خواهد بود زیرا پیش بینی می گردد که امسال پس از گذشت تقریبا هفت سال از عرضه سوییچ در بازار، شاهد کاهشی دو رقمی در فروش سخت افزار و نرم افزار این کنسول باشیم. او گفت:

در این میان کریستوفر درینگ (Christopher Dring)، رئیس B2B Games، به VGC بیان نموده که عرضه کنسول تازه در سال آینده میلادی با روند نینتندو در انتشار سخت افزار تازه در مقایسه با پلی استیشن و ایکس باکس مطابقت دارد. او می گوید:

او در ادامه اضافه نمود:

درینگ در نهایت در رابطه با عرضه کنسول بعدی در زمانی نزدیک به کریسمس گفت:

در نهایت در ماه مه امسال نیز طبق گفته یک منبع نزدیک به نینتندو گفته شده بود که کار روی کنسول بعدی این شرکت بدون مشکل پیش می رود اما عرضه این محصول زودتر از بهار آینده انجام نخواهد شد.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 مرداد 1402 بروزرسانی: 14 مرداد 1402 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 2430

به "گزارش ها از عرضه کنسول بعدی نینتندو در سال 2024 می گویند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش ها از عرضه کنسول بعدی نینتندو در سال 2024 می گویند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید