گتوسو پس از توقف دوباره میلان: نتایج تیم خوب نیست و من مسئول آن هستم، بازیکنانم مضطرب هستند

به گزارش دیتاپد، سرمربی تیم فوتبال میلان مسئولیت یازدهمین ناکامی روسونری برای کسب پیروزی در این فصل سری A را برعهده گرفت.

گتوسو پس از توقف دوباره میلان: نتایج تیم خوب نیست و من مسئول آن هستم، بازیکنانم مضطرب هستند

به گزارش خبرنگاران ، جنارو گتوسو در نشست خبری پس از تساوی بدون گل امروز (چهارشنبه) میلان در خانه فروزینونه که هفتمین تساوی و یازدهمین بازی بدون برد این فصل روسونری در سری A بود، مسئولیت این ناکامی را برعهده گرفت. این پنجمین بازی بدون برد متوالی یووه در تمامی رقابت ها بود که در 4 بازی آخر آن موفق به گلزنی نشده است، اتفاقی که از سال 1984 سابقه نداشته برای میلان رخ دهد.

گتوسو گفت: در نیمه اول ما بازی بدی داشتیم. مقابل فروزینونه موقعیت های ایجاد و بهتر از حریف بازی کردیم. در این بازی ما نیمه اول را کلاً به فروزینونه داده بودیم، بازی مان خوب نبود و آنها در تمام دوئل های 50-50 برنده بودند. برای رسیدن به هدف مان که کسب سهمیه لیگ قهرمانان است، ما نمی توانیم به بازی کردن به شیوه ای که در نیمه اول این مسابقه دیدید، ادامه دهیم.

گتوسو ادامه داد: در بازی های مهم ما نمی توانیم اینطوری بازی کنیم و 45 دقیقه را به حریف مان بدهیم. میلان در وضعیت خوبی قرار ندارد و نتایجش هم چنگی به دل نمی زند. من نمی توانم عملکردی مانند آنچه در نیمه اول دیدیم را بپذیرم. نگرانی من تیمم است. به آینده خودم فکر نمی کنم. توانایی های مرا بر اساس نتایجم می سنجند و من هم مسئولیت این نتایج را برعهده می گیرم. من ناخدای این کشتی هستم پس باید مسئولیت پذیر باشم. من باید بفهمم که چطور می توانم از بازیکنانم بهترین بازی های را بگیرم چون در حال حاضر آنها دارند ضعیف تر از حد انتظار بازی می نمایند. در حال حاضر تیم آرامش ندارد و مضطرب است و این مسئله ای است که من باید رفع کنم. در مورد سایر چیز ها هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

میلان با قبول تساوی در خانه فروزینونه و با توجه به پیروزی سامپدوریا رده پنجم را به آبی پوشان شهر جنوا تقدیم کرد و خودش به رده ششم سقوط کرد. در حال حاضر فاصله میلان با رده چهارم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا 3 امتیاز است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 123

به "گتوسو پس از توقف دوباره میلان: نتایج تیم خوب نیست و من مسئول آن هستم، بازیکنانم مضطرب هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گتوسو پس از توقف دوباره میلان: نتایج تیم خوب نیست و من مسئول آن هستم، بازیکنانم مضطرب هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید