خرید در مجتمع China Plaza شهر گوانجو

به گزارش دیتاپد، مجتمع China Plaza یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید در شهر گوانجو می‌باشد. که توانسه رتبه دهم را در لیست بهترین مراکز خرید دنیا در لیست وب‌سایت TripAdvisor بدست آورد.

خرید در مجتمع China Plaza شهر گوانجو

مجتمع China Plaza چین برای خرید تلفن‌های همراه، لباس‌های برنددار، محصولات بین‌المللی مناسب است و در 6 کیلومتری غرب منطقه جدید Zhujiang و حدود 1300 متری شرق جاده پکن قرار دارد و با خط 1 مترو  و ایستگاه آرامگاه شهدای انقلاب (烈士陵园)، از خروجی A قابل دستیابی است.

این مجتمع بزرگ برای خریدکنندگانی می‌باشد که به دنبال محصولات خوش قیمت و با کیفیت می‌باشند. این مجتمع برای خرید اجناس لوکس نبوده اما محلی لذت‌بخش، دارای تهویه مطبوع و محصولاتی با کیفیت برای خرید است. رستوران‌های این مجتمع خرید شما را لذت‌بخش‌تر می‌نماید. بیشتر مغازه‌های این مجتمع با هم رقابت کرده و سعی می‌‌نمایند قیمت‌های خود را پایین نگه دارند. در این بین شما با مقایسه قیمت‌ها و گشت‌زنی در مجتمع بهترین تخفیف‌ها را پیدا کنید. نمایشگاه پلاستیک چین رویدادی بزرگ در صنعت پلاستیک کشور چین بوده که گردشگران بسیاری را برای بازدید به سوی خود جذب می‌کند.

طبقه چهارم این هتل برای خرید تلفن‌های همراه و محصولات دیجیتال بسیار عالی بوده و قیمت‌های پایینی دارد. برندهای چینی و هم برندهای خارجی مانند نوکیا و سامسونگ در این طبقه برای خرید موجود هستند. به این نکته نیز توجه داشته باشید با عجله خرید خود را در این مرکز انجام نداده چون ممکن است مغازه‌ای را در این مجتمع پیدا کنید که قیمت کمتری داشته باشد. 

مجتمع چاینا پلازا که به شما توصیه می‌کنیم در تور چاینا پلاست برای خرید به آن مراجعه کنید، 9 طبقه دارد که محصولات موجود در هر طبقه آن به شرح زیر هستند:

طبقه همکف: تعداد زیادی فروشگاه با برندهای بین‌المللی دارد

طبقه اول: محصولاتی با برندهای داخلی دارد

طبقه دوم: سوپرمارکت

طبقه سوم: لباس‌های مد روز و لوازم جانبی

طبقه چهارم: محصولات دیجیتال، تلفن‌های همراه و لوازم جانبی

طبقه پنجم: لوازم منزل

طبقه ششم: خوراکی، غذا و لباس و لوازم جانبی پوشاک

طبقه هفتم: قصر غذا دارای غذاهای چینی، ژاپنی، غذاهای کره جنوبی، اروپایی و آمریکایی

طبقه هشتم: سینما و مرکز سلامتی

انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 691

به "خرید در مجتمع China Plaza شهر گوانجو" امتیاز دهید

1 کاربر به "خرید در مجتمع China Plaza شهر گوانجو" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید در مجتمع China Plaza شهر گوانجو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید