پیگیری لیگ تنیس روی میز بانوان از بهمن ماه

به گزارش دیتاپد، به گزارش خبرنگاران، بیست و چهارمین دوره مسابقات تنیس روی میز لیگ بانوان شامگاه شنبه گذشته با برگزاری دیدارهای دور چهارم مرحله و صدرنشینی تیم شهرداری شهر بابک به خاتمه این مرحله رسید.

پیگیری لیگ تنیس روی میز بانوان از بهمن ماه

کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی میز با در نظر دریافت شرایط کرونایی و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی برگزاری دیدارهای مرحله برگشت این رقابت ها را برنامه ریزی می نماید. عامل مهم دیگر که در این زمینه مشخص کننده است شرایط تحصیلی بازیکنان شرکت کننده در لیگ و درگیری آنها طی هفته های آینده است.

بر همین اساس بهمن ماه زمان پیشنهادی برای برگزاری مرحله برگشت لیگ در نظر گرفته شده است. کمیته مسابقات فدراسیون طی یکی دو روز آینده زمان نهایی برای برگزاری دیدارهای مرحله برگشت لیگ بانوان را نهایی می نماید اما نیمه بهمن ماه زمان پیشنهادی است.

بیست و چهارمین دوره لیگ تنیس رویم میز بانوان با حضور 7 تیم شروع شد. در انتها مرحله رفت این رقابت ها تیم شهرداری شهر بابک با 17 امتیاز صدرنشین شد. رده بندی تیم ها به این توضیح است:

1- شهرداری شهربایک (17 امتیاز)

2- وچان کردستان (10 امتیاز)

3- دانشگاه آزاد اسلامی (9.5 امتیاز)

4- پادمایدک اصفهان (9 امتیاز)

5- آموزشگاه وفایی راد بابل (6.5 امتیاز)

6- گلستان تجارت جنوب (0.5 امتیاز)

لیگ تنیس روی میز بانوان در حالی به انتها مرحله رفت رسیده که این رقابت ها در بخش مردان امروز سه شنبه شروع می گردد. فراسنج، شادروان اقبال لطف الله نسبی، رعد پدافند هوایی، دانشگاه یزد (گروه A) همراه با شهرداری کرج، پادماه یدک اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی ونفت آبادان هشت تیم شرکت کننده در این رقابت ها هستند.

این بیست و نهمین دوره رقابت های تنیس روی میز لیگ مردان است دیدارهای مرحله رفت آن به صورت همزمان در آموزشگاه بین المللی تنیس روی میز و سالن شهید شیرودی پیگیری می گردد.

برنامه روز نخست این رقابت ها به این توضیح است:

گروه A

* فراسنج - شادروان اقبال لطف الله نسبی

* رعد پدافند هوایی - دانشگاه یزد

گروه B

* شهرداری کرج - پادما یدک اصفهان

* دانشگاه آزاد - نفت آبادان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1570

به "پیگیری لیگ تنیس روی میز بانوان از بهمن ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری لیگ تنیس روی میز بانوان از بهمن ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید