پیروزی های پرگل لیورپول و آرسنال، سیتی به سختی وستهام را مغلوب کرد

به گزارش دیتاپد، پیروزی های پرگل لیورپول و آرسنال، سیتی به سختی وستهام را مغلوب کرد

پیروزی های پرگل لیورپول و آرسنال، سیتی به سختی وستهام را مغلوب کرد

مدعیان لیگ برتر جزیره هفته بیست و هشتم این رقابت ها را با پیروزی پشت سر گذاشتند. لیورپول صدرنشین که در آنفیلد پذیرای واتفورد بود با 5 گل حریفش را درهم کوبید. مانه(9 و 20)، اوریگی(66) و فن دایک(79 و 82) گل های شاگردان کلوپ را به ثمرساندند تا این تیم با 69 امتیاز همچنان صدرنشینی خود را حفظ کند.

منچسترسیتی در دیداری سخت و با تک گل دقیقه 59 سرخیو آگرو از روی نقطه پنالتی برابر مهمان خود، وستهم پیروز شد و فاصله یک امتیازی اش با لیورپول را حفظ کرد.

آرسنال نیز که میزبان بورنموث بود جشنواره گل به راه انداخت و 5 بر یک به رجحان رسید. اوزیل(4)، مخیتاریان(27)، کوشیلنی(47)، اوبامیانگ(59) و لاکازت(78) گل های توپچی ها را به ثمر رساندند و موزت (30) برای بونموث گل زد. شاگردان امری با این برد 56 امتیازی شدند و همچنان در رتبه چهارم جدول قرار دارند.

منچستریونایتد نیز در ادامه روند خوب خود در هفته های اخیر، در زمین کریستال پالاس با نتیجه 3 بر یک پیروز شد و امیدهای خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان را زنده نگه داشت. لوکاکو(33 و 52) و اشلی یانگ(83) برای شیاطین سرخ و وارد(66) برای پالاس گلزنی کردند. یونایتدها با این برد 55 امتیازی شده و در رده پنجم جدول قرار دارند.

-

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 31 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 180

به "پیروزی های پرگل لیورپول و آرسنال، سیتی به سختی وستهام را مغلوب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی های پرگل لیورپول و آرسنال، سیتی به سختی وستهام را مغلوب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید