پیاده روی در شهر گوانجو چگونه خواهد بود

به گزارش دیتاپد، شهر گوانجو، شهر بهشت خریداران جاذبه‌ای بزرگ و مرکز استان Guangdong می‌باشد که تجربه پیاده‌روی در آن بسیار هیجان‌انگیز است. با ما همراه شوید تا با مسیرهای پیاده‌روی گوانجو آشنا شوید.

پیاده روی در شهر گوانجو چگونه خواهد بود

کوهستان ابرهای سفید چین، کوهستانی کوچک اما یک جاذبه برتر با 30 قله است که ارتفاع بلندترین آن 382 متر است. برای این که این پیاده‌روی را آغاز نمایید باید از خط 199 اتوبوس استفاده کنید و به سمت دروازه جنوبی کوهستان ابرهای سفید بروید که ورودی آن 5 یوان است. بقیه این مسیر را هم می‌توانید پیاده‎روی کنید و از پله‌ها بالا رفته و به بازدید چند دیدنی  مانند معبد Nengren و دره Mingchun بروید که ورودی آن 10 یوان است. شهر نمایشگاه گوانجو 2020 پر از جاذبه برای بازدید به صورت پیاده‌روی دارد.

تاریخ و فرهنگ این شهر در کشور چین بسیار غنی بوده و مسیرهای عالی برای پیاده‌روی دارد. کلیسای کاتولیک Shishi Sacred Heart که تنها روزهای یکشنبه باز است، که برای رسیدن به این کلیسا باید از خط 4 اتوبوساستفاده نمایید که در نزدیکی این ایستگاه جاذبه‌های فرهنگی متعددی برای بازدید وجود دارد. بعد از آن می‌توانید در ایستگاه سالن یادبود Sun Yat-senبروید که این بنا برای بزرگداشت مردی بنا شده است که به پدر چین مدرن شناخته شده است، کسی که انقلاب 1900 را رهبری نمود و بعدازظهر می‌توانید از معبد Guangxiao و از آثار بودایی زیبا و گرانبهای آن بازدید نمایید. در این مکان قدیمی‌ترین برج آهنی چین با نام Xi Tower نیز برای بازدید قرار دارد.

در قسمت شمالی این منطقه در شهر گوانجو، چندین جاذبه دیدنی زیبا و پرطرفدار قرار دارند.  با سوار شدن به خط اتوبوس شماره 2 می‌توانید به بازدید معبد Renwei بروید که این معبد یک معبد تائویی با قدمت 1000 ساله بوده که در زمان سلسله Song ساخته شده است. بعد از این معبد می‌توانید با خط 181 اتوبوس به جزیره Shamian رفته چون این جزیره پر از جاذبه در شهر گوانجو می‌باشد. همزمان با بازدید از ساختمان‌هایی با طراحی اروپایی می‌توانید غذاهای خوشمزه و محلی گوانجو را امتحان نمایید، در پیاده‌روهای جزیره قدم بزنید و وقتی خسته شدید یک فنجان قهوه بنوشید و استراحت نمایید. تور گوانجو پر از جاذبه برای بازدید بوده و جاذبه‌های فراوانی برای بازدید دارد.

انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 688

به "پیاده روی در شهر گوانجو چگونه خواهد بود" امتیاز دهید

2 کاربر به "پیاده روی در شهر گوانجو چگونه خواهد بود" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیاده روی در شهر گوانجو چگونه خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید