خطرناک ترین مسیر پیاده روی در اسپانیا

به گزارش دیتاپد، El Caminito del Rey در اسپانیا یکی از بهترین مسیرهای پیاده‌روی و کوهنوردی در کشور اسپانیا بوده که واقعا مسیر ترسناک و خطرناکی از نوع خود در جهان است.

خطرناک ترین مسیر پیاده روی در اسپانیا

این گردشگاه و مسیر پیاده‌روی خطرناک، ترسناک و تماشایی بوده و به عنوان خطرناک‌ترین گردشگاه جهان شناخته شده است. این گردشگاه در جنوب اسپانیا قرار دارد و هفته‌ها پس از اتمام عملیات ایمن سازی، مجدداً بازگشایی شده است. عملیاتی که به امنیت بیشتر گردشگران و کوهنوردان منجر شده است.

گردشگران مشتاق به محض بازگشایی این گردشگاه، به سرعت بلیط‌های رایگان این منطقه‌ گردشگری زیبا را به دست آورده و با اشتیاق فراوان به یک پیاده‌روی مهیج را تجربه می‌کنید. راه پیمایی و گردش به یادماندنی در میان مسیری از جنس سنگ و چوب که آدرنالین خون را به سرعت بالا می‌برد.

این منطقه در شمار مناطق افسانه‌ای و جذاب برای عاشقان ترس و هیجان است. گذرگاه این مسیر در امتداد دره‌ای تنگ و بر فراز رودخانه‌ای آرام و پرپیچ و خم بوده و گردشگران و بازدید کنندگان خود را به سفری پر خطر خواهند برد. تور ترکیبی اروپا پر از جاذبه مهیج برای تجربه بوده و این مسیر پیاده‌روی تنها یکی از آنها می‌باشد.

هر چند شاید اکنون بعد از این مرمت و بازسازی، پیمودن این مسیر اندکی باعث دلسردی و ناامیدی عاشقان آدرنالین شود، چرا که حال به جای مسیری صرفاً خطرناک، وارد گذرگاهی زیبا می‌شوند که چشم انداز آن بدیع و مسحور کننده‌ای دارد. جذابیت و زیبایی نقاط گردشگری و مناظر زیبای ایالت مالاگا (Malaga) در کشور اسپانیا، به لطف این گردشگاه جلوه‌ای دیگر یافته است.

روزانه در حدود 600 بازدید کننده در این مسیر یک پیاده‌روی، هیجان‌انگیز را تجربه می‌کنند و حدود 50 نفر در هر سی دقیقه پا در این مسیر می‌گذارند. در بسیاری از بخش‌ها در این مسیر با امنیت‌تر برای مسافران تور اسپانیا ارزان فراهم می‌کنند.

انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 695

به "خطرناک ترین مسیر پیاده روی در اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطرناک ترین مسیر پیاده روی در اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید