سرانجام مهلت رجیستری ساعت های هوشمند ، سایر موبایل واره ها تا 19تیر

به گزارش دیتاپد، سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق با اشاره به سرانجام یافتن مهلت رجیستری کردن ساعت های هوشمند در ساعت صفر امروز شنبه، گفت: مهلت رجیستر کردن PDA، مبدل تلفن ثابت به سیار و بارکداسکنر تا 19 تیر است.

سرانجام مهلت رجیستری ساعت های هوشمند ، سایر موبایل واره ها تا 19تیر

به گزاش خبرنگاران، حمیدرضا دهقانی نیا در تبادل نظر با مهر در مورد خاتمه یافتن مهلت رجیستر کردن ساعت های هوشمند سیم کارت خور (موبایل واره)، گفت: مهلت سیم کارت گذاشتن داخل ساعت های هوشمند و فعال کردن آنها ساعت صفر امروز به خاتمه رسید و از امروز موبایل واره هایی که رجیستر نشده اند، دیگر خدمات مخابراتی بابت سرویس های شبکه اپراتوری دریافت نخواهند کرد.

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اضافه کرد: در واقع مهلت رجیستر کردن و شناسایی به وسیله شبکه بی سیم تا 12 تیر ماه یعنی خاتمه روز 11 تیرماه بوده است و به محض ورود به روز شنبه این مهلت به خاتمه رسید.

وی در مورد مهلت رجیستر کردن PDA، مبدل تلفن ثابت به سیار و بارکداسکنر هم گفت: مهلت سیم کارت گذاشتن و فعال کردن این دستگاه ها تا قبل از 19 تیر ماه است. به محض ورود به ساعت صفر شنبه هفته آینده، مهلت رجیستر کردن PDA، مبدل تلفن ثابت به سیار و بارکداسکنر به خاتمه می رسد و در صورت عدم فعال سازی، این دستگاه ها سرویسی دریافت نخواهند کرد.

دهقانی نیا در مورد زمان رجیستر کردن تبلت گفت: هنوز مهلت زمانی برای تبلت اعلام نشده اما ضروری است دارندگان تبلت در همین روزها اقدام به فعال سازی دستگاه خود نمایند تا به مشکل برنخورند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1860

به "سرانجام مهلت رجیستری ساعت های هوشمند ، سایر موبایل واره ها تا 19تیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام مهلت رجیستری ساعت های هوشمند ، سایر موبایل واره ها تا 19تیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید