پاناسونیک، برندی محبوب در زمینه تولید محصولات الکترونیکی

به گزارش دیتاپد، پاناسونیک یکی از برندهای محبوب در زمینه تولید محصولات الکترونیکی است که در کشور ایران کاملا شناخته شده است و سالیان زیادی است که محصولات مختلفی از جمله تلویزیون، تلفن، ویدئو پروژکتور، دوربین عکاسی و فیلم برداری، دوربین مداربسته، تجهیزات اداری ماند فکس و سانترال و ...پاناسونیک وارد ایران می شوند.

پاناسونیک، برندی محبوب در زمینه تولید محصولات الکترونیکی

به گزارش خبرنگاران، بنا بر اعلام ایده آل گستر، کیفیت محصولات ساخت این برند برای مصرف کنندگان ثابت شده است. پاناسونیک برای تولید محصولات خود از جدیدترین فناوری های روز دنیا و پیشرفته ترین تجهیزات استفاده می کند. همچنین در بخش نیروی انسانی از متخصص ترین کارشناسان و مهندسان بهره گرفته تا باکیفیت ترین دستگاه ها را برای مشتریان خود تولید کند. پاناسونیک برای بهبود کیفیت زندگی مشتریان محصولات هوشمند، کارآمد و کاربردی را طراحی می کند که شریک مشتریان در خانه و دفاتر خواهد بود. شرکت ایده آل گستر کنندگی فروش و تعمیرات تلفن و سایر دستگاه های مخابراتی-امنیتی پاناسونیک است.

با وجود کیفیت بالای محصولات پاناسونیک، هر دستگاه الکترونیکی ممکن است با استفاده زیاد درگذر زمان و همچنین استفاده نادرست دچار مشکل شود؛ اما این آخر ماجرا نیست. شما می توانید با هزینه ای اندک و بالاترین کیفیت دستگاه خود را تعمیر کنید تا مثل روز اول کار کند. اگر نگاهی دقیق تر داشته باشید متوجه خواهید شد که نگهداری و تعمیر دستگاه ها از خرید آن ها مهم تر است و نتیجه آن فعالیت مداوم دستگاه ها و سرویس دهی آن ها است؛ اما برای تعمیر دستگاه های پاناسونیک باید به چند نکته مهم توجه کرد.

اولین نکته ای که در این مورد مطرح می شود مراجعه به مراکز مجاز است که از تخصص کافی برای تعمیر دستگاه شما برخوردار نیستند. باید توجه داشت چنانچه دستگاه را به افراد غیرمتخصص بسپارید، اشتباهات تعمیرکاران مبتدی و اقدامات ناشیانه آن ها ممکن است موجب آسیب های جبران ناپذیر و غیرقابل جبران به دستگاه شود. کارشناس تعمیرات باید از تجربه و تخصص کافی برای تعمیر دستگاه موردنظر شما بهره ببرد و تخصص داشتن در زمینه تعمیر یک دستگاه الکترونیکی دلیل بر تبحر در تعمیر سایر دستگاه ها نیست.

در دپارتمان تعمیرات باید هر دستگاه جداگانه در بخش تعمیرات خود و توسط متخصصان و کارشناسان مربوطه آنالیز شود و سپس مورد تعمیر قرار گیرد.

نکته بعدی استفاده از تجهیزات مناسب و به روز برای تعمیرات است. هر کدام از دستگاه های الکترونیکی برای تعمیرات نیاز به تجهیزات خاصی دارند. پس همان طور که در بالا اشاره شد در مراکز مجاز بخش تعمیرات دستگاه های مختلف باید از هم جدا باشد.

فرصت تست یکی از مهمترین کاراکترها در بخش تعمیرات است. همه مشتریان می خواهند بعد از تعمیرات مهلتی برای تست دستگاه داشته باشند تا مطمئن شوند دستگاه به خوبی کار می کند و مشکل دیگری برای آن پیش نیامده است.

شرکت ایده آل گستر، کنندگی پاناسونیک در ایران است که سابقه بیش از یک دهه فعالیت در زمینه عرضه محصولات و تعمیرات پاناسونیک را در کارنامه خود دارد. تعمیرات دستگاه های مختلف پاناسونیک در این مرکز، به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان و مهندسان به کاربران ارائه می شود. کارشناسان این مرکز از برترین تکنیسین ها انتخاب شده اند و دارای تجربه طولانی در حوزه تعمیرات دستگاه های پاناسونیک هستند. این کارشناسان از نظر میزان اطلاعات و تخصص در زمینه تعمیرات دارای تبحر زیادی هستند و با حضور در دوره های تخصصی-آموزشی و آنالیز دستگاه های مختلف پاناسونیک، بر ساختار آن تسلط یافته و قادر به رفع تمامی اشکالات نرم افزاری و سخت افزاری ایجاد شده در آن گشته اند.

این مرکز با توجه به داشتن مجهزترین کارگاه های تعمیر قادر به حل مشکلاتی است که بسیاری از مراکز نمی توانند آن را حل کنند.

پس از مراجعه به این مرکز و تحویل دستگاه به بخش تعمیرات، گزارش مشتری از اشکالات ثبت شده و رسید با درج شماره سریال محصول به مشتری تحویل داده می شود. با تحویل دستگاه به کارشناسان فروش مراحل عیب یابی آغاز می شود و مشکل اصلی دستگاه مشخص می شود. در این مرحله با مشتری تماس گرفته می شود و هزینه تعمیر دستگاه اعلام می شود و با تأیید مشتری کارشناسان تعمیر، کار خود را آغاز می کنند. در صورتی که دستگاه در طی مراحل تعمیر نیاز به قطعه ای داشته باشد از قطعات نو و اورجینال جهت جایگزینی استفاده خواهد شد. پس از انجام تمامی مراحل تعمیر، ظرف مدت حداکثر 48 ساعت از زمان تحویل، محصول به مشتری تحویل داده خواهد شد. دستگاه به همراه فاکتور و مهلت تست یک هفته ای ارائه می شود و در صورت پیش آمدن مجدد مشکل، تعمیر به صورت رایگان انجام خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر شما می توانید با شماره 02181010 تماس بگیرید یا به آدرس: خیابان مطهری - خیابان فجر - کوچه ماگنولیا - پلاک 11 - واحد 3 و یا به آدرس اینترنتی idehal.org مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 232

به "پاناسونیک، برندی محبوب در زمینه تولید محصولات الکترونیکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاناسونیک، برندی محبوب در زمینه تولید محصولات الکترونیکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید