(ویدیو) شرایط اسفناک یک مدرسه در روستای گواتامک خاش

به گزارش دیتاپد، گواتامک یک روستای کوچک در بخش ایرندگان شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان است و بر اساس سرشماری صورت گرفته در سال 95 حدود 61 خانوار و 213 نفر جمعیت دارد.

(ویدیو) شرایط اسفناک یک مدرسه در روستای گواتامک خاش

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای دانشجویی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

انتشار یک ویدیو از شرایط دردناک دانش آموزان روستای گواتامک و حضور یک معلم برای آموزش 170 دانش آموز در یک کانکس واکنش های مختلفی را در فضای مجازی به همراه داشت.

یک بانوی خیر به تهیه یک ویدئو خبری از شرایط مدرسه گواتامک خاش پرداخته و در مصاحبه با خانم معلم این مدرسه شرایط دردناک دانش آموزان و مدرسه را به تصویر کشید

تمامی دانش آموزان میتوانند از یک کانکس به عنوان کلاس در استفاده نمایند و این در حالی است که این مدرسه حدود 170 دانش آموز دارد و یک کلاس درسی در کانکس 15 متری در یک منطقه کوهستانی با آب و هوای سرد جوابگوی این دانش آموزان نمی باشد و تعدادی از دانش آموزان کلاس درس خود را در خارج از کانکس در هوای آزاد و یا در یکی از اطاق های مسجد برگزار نمایند.

ویدئو مدرسه در روستای گواتامک خاش با هدف جلب نظر خیرین برای مشارکت در ساخت یک فضای آموزشی مناسب و استاندارد برای دانش آموزان منتشر شده است.

واکنش آموزش و پرورش به انتشار ویدئویی از شرایط مدرسه در روستای گواتامک خاش

اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان در مورد انتشار ویدئویی از یکی از مدارس شهرستان خاش توضیحاتی ارائه کرد.

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: در پی انتشار ویدئویی از یکی از مدارس شهرستان خاش در فضای مجازی، سایت ها و کانال های خبری که توسط بانوی خیری تهیه و منتشر شده است، به اطلاع می رساند این مدرسه در روستای گواتامک بخش ایرندگان شهرستان خاش از جمله مدارس غیردولتی در طرح خرید خدمات آموزشی است که دارای دو نیرو در قالب همین طرح و 80 نفر دانش آموز می باشد.

فضای یکی از کلاس ها کانکس تعبیه شده و کلاس دیگر آن در یکی از اتاق های مسجد روستا دایر شده است. آنچه در تصاویر تهیه شده در این ویدئو مشاهده می گردد حضور دانش آموزان در بیرون از کلاس درس به منظور دریافت لوازم التحریر اهدایی از سوی بانوی خیری است که این ویدئو را با هدف جلب مشارکت خیرین نیک اندیش برای ساخت فضای آموزشی استاندارد تهیه نموده است.

شایان ذکر است در مراحل مختلفی خیرین گرامی با هدف ساخت فضای آموزشی برای دانش آموزان این روستا ورود پیدا نموده اند، اما به دلیل صعب العبور بودن جهت و دشواری های خاص راه های مواصلاتی پیروز به این مهم نشده اند.

خوشبختانه اخیراً خیر محترمی با نگاهی جهادی و نیک اندیشان موافقت نموده تا با نظارت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و حضور پیمانکاران بومی در فرآیند احداث فضایی مناسب و استاندارد برای دانش آموزان این روستا مشارکت نماید.

منبع: فرارو
انتشار: 3 آذر 1399 بروزرسانی: 3 آذر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1425

به "(ویدیو) شرایط اسفناک یک مدرسه در روستای گواتامک خاش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدیو) شرایط اسفناک یک مدرسه در روستای گواتامک خاش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید