نصف پمپ بنزین های کشور فعال شد، فعال سازی سوخت گیری با کارت سوخت از فردا

به گزارش دیتاپد، جلیل سالاری گفت: پیش بینی می گردد سوخت گیری با کارت سوخت به وسیله سامانه در صندلی ها تا ظهر فردا فعال گردد و مردم بتوانند با استفاده از سهمیه های خود بنزین بزنند.

نصف پمپ بنزین های کشور فعال شد، فعال سازی سوخت گیری با کارت سوخت از فردا

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، جلیل سالاری مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی درباره شرایط عرضه بنزین در کشور بیان نمود: بعد از اتفاقاتی که ظهر امروز افتاد ما مجبور شدیم مجاری عرضه بنزین را از حالت سامانه خارج نموده و به صورت دستی کار عرضه بنزین را انجام دهیم.

* نصف پمپ بنزین های کشور فعال شده اند

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تمامی نیرو های شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی باید در صندلی های سوخت سراسر کشور حاضر می شدند و با آموزشی که به آن ها داده شده است، فرایند عرضه سوخت را از حالت سامانه ای خارج نمایند، به مدار آوردن صندلی ها به صورت تک به تک کمی طول کشید.

سالاری گفت: تا الان 50 درصد صندلی های سوخت کشور به صورت آفلاین وارد مدار شده اند و کار عرضه بنزین به خودرو ها سرعت گرفته است.

* 6 صندلی سوخت به صورت سامانه ای بنزین عرضه می نمایند

مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی گفت: در کنار سوخت رسانی آفلاین، ما برای عرضه بنزین به صورت سامانه ای نیز در حال پیگیری هستیم و برای یک صندلی به صورت آزمایشی اتصال به مرکز کنترل مورد امتحان نهاده شد که با موفقیت همراه بود.

وی تاکید نمود: با انجام موفقیت آمیز این اقدام، ما مجموعا توانستیم 6 صندلی را به صورت سامانه ای مهیای عرضه بنزین کنیم.

* شاید اغلب صندلی ها تا امشب به صورت آفلاین وارد مدار شوند

سالاری گفت: نمی توانم قول بدهم که تمامی صندلی های سوخت تا امشب به صورت آفلاین وارد مدار می شوند، زیرا همکاران بنده باید به تمامی نقاط کشور حتی صندلی های بین راه ها مراجعه نموده و اصلاحات لازم را انجام دهند.

مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی گفت: درست است که وارد مدار کردن صندلی ها به صورت آفلاین حدود 5 دقیقه بیشتر زمان نمی برد، اما مسیری که باید همکاران ما از یک صندلی به صندلی دیگر مراجعه نمایند سرعت را از ما می گیرد.

* فعال سازی سوخت گیری با کارت سوخت تا فردا ظهر

وی گفت: با کوشش نیرو های شرکت ملی پالایش و پخش احتمال می دهم سوخت گیری با کارت سوخت به وسیله سامانه در صندلی ها تا فردا ظهر فعال گردد و مردم بتوانند با استفاده از سهمیه های خود بنزین بزنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 2024

به "نصف پمپ بنزین های کشور فعال شد، فعال سازی سوخت گیری با کارت سوخت از فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصف پمپ بنزین های کشور فعال شد، فعال سازی سوخت گیری با کارت سوخت از فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید