مطلق زاده: ریکانی همواره بزرگی خودش را نشان داده است، رؤیای کسب سهمیه دور از دسترس نیست

به گزارش دیتاپد، هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بر این عقیده است که یک برنامه ریزی سه ساله می تواند آنها را امیدوار به قهرمانی یا کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا کند.

مطلق زاده: ریکانی همواره بزرگی خودش را نشان داده است، رؤیای کسب سهمیه دور از دسترس نیست

محمود مطلق زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره پیروزی تیمش برابر تراکتور گفت: ما تعداد زیادی از بازیکنان مان را در اختیار نداشتیم و البته تراکتور هم چند بازیکن مؤثر خود را به همراه نداشت. از ابتدای بازی سعی کردیم روی دروازه حریف فشار بیاوریم، ولی متأسفانه کار سخت شد. با این حال در دقایق پایانی به گل رسیدیم و خدا را شکر سه امتیازی مهم در خانه گرفتیم.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص گل سه امتیازی طالب ریکانی و اینکه کاپیتان نفتی ها دوباره برای تیمش یک گل حساس به ثمر رساند، توضیح داد: طالب بزرگ تیم است و همواره در داخل یا بیرون از زمین بزرگی خودش را نشان داده است. ریکانی در این چند سال پیشنهادهای خوبی داشته، ولی در صنعت نفت مانده است و ما هم از او الگو می گیریم. من هم چند پیشنهاد داشتم، ولی به خاطر ریکانی و طرفداران صنعت نفت ماندم تا به تیمم یاری کنم.

وی با بیان اینکه صنعت نفت احتیاج به حمایت مسئولان دارد، خاطر نشان کرد: رؤیای بزرگ طرفداران صنعت نفت این است که تیم شان قهرمان گردد یا سهمیه بگیرد. این رؤیا دست نیافتنی نیست، ولی به شرطی که تیم حمایت گردد. من معتقدم با حل مسائل اقتصادی و یک برنامه ریزی سه ساله می توان به این موفقیت بزرگ رسید. تیم ما همین الان هم شرایط خوبی در جدول دارد و با تیم چهارم جدول فقط چهار امتیاز فاصله داریم. باید این فرایند خوب را ادامه دهیم و نیم نگاهی هم به کسب سهمیه داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 فروردین 1401 بروزرسانی: 24 فروردین 1401 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 2163

به "مطلق زاده: ریکانی همواره بزرگی خودش را نشان داده است، رؤیای کسب سهمیه دور از دسترس نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطلق زاده: ریکانی همواره بزرگی خودش را نشان داده است، رؤیای کسب سهمیه دور از دسترس نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید