مدل کمد لباس دیواری با درب ریلی شیشه ای در دکوراسیون منزل

به گزارش دیتاپد، تمامی خانه ها، چه آنهایی که اجاره می کنید و چه آنهایی که خریداری می کنید، هر کدام از نوع مدل کمد لباس بخصوصی استفاده می نماید زیرا این وسیله یکی از حیاتی ترین مکان هایی است که در طراحی داخلی خانه منظور می گردد. کمد لباس دیواری معمولا اندازه زیادی از دیوار خانه را اشغال می نمایند به همین دلیل طراحی آنها بخصوص طراحی قسمت بیرونی درب کمدها از اهمیت بسیار زیادی در دکوراسیون داخلی برخوردار است. در این مطلب به معرفی مدل هایی جذاب از کمد لباس می پردازیم که از دربهای ریلی آینه ای استفاده می نمایند. این طرح جذاب علاوه بر اینکه مکانی مناسب برای چک کردن مناسب بودن لباس و آرایش های سریع مناسب است از لحاظ زیبایی نیز جلوه ای بسیار زیبا به محیط اطراف خود می دهد.

مدل کمد لباس دیواری با درب ریلی شیشه ای در دکوراسیون منزل

جهت دریافت خدمات در ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

اما درب های ریلی آینه ای ضمن اینکه برای باز و بسته شدن هیچ فضایی از خانه را اشغال نمی نمایند، به عظیم تر نشان داده شدن فضا نیز یاری بسیار زیادی می نمایند. در اتاق خواب ها و اتاق نشیمن هایی که فضای کوچکی دارند یا از منبع نور طبیعی بی بهره هستند استفاده از آینه های تمام قد تاثیر بسیار زیادی در روشن کردن و البته عظیم تر جلوه دادن اتاق خواب می نماید.

همچنین یکی دیگر از عظیمترین رجحان های این نوع کمدهای آینه دار این است که در زمان هایی که وقت برای شما بسیار اهمیت دارد و به شدت عجله دارید که کدام لباس بهتر است، می توانید سریعاً لباس مورد نظر را از کمد بیرون آورده و همانجا سریعاً به تن نموده و در آینه ببینید. تصاویری بسیار زیبا از انواع مدل کمد لباس به این شکل و شمایل را می توانید در همین صفحه و در لابلای مطلب مشاهده کنید. این مدل ها از رجحانن و بروزترین کمد لباس آینه دار هستند.

به کار بردن و استفاده از هر مدل کمد لباس دیواری با درب شیشه ای علاوه بر مزایای ذکر شده در بالا می تواند کمدها را به زیباترین شکل ممکن در دل دیوار یا در داخل اتاق خواب و هر قسمت دیگر از منزل محو کند یعنی شما در ظاهر فقط با یک یا چند تکه شیشه و آینه عظیم طرف هستید نه با یک کمد جادار و عظیم دقیقاً در کنار خود!

استفاده از مدل کمد لباس آینه در اتاق خواب منطقی و عقلانی بنظر می رسد اما قرار دادن آنها در مکان هایی که انتظار آنرا نداریم به همان اندازه جالب و هیجان انگیز است. برای مثال همانطور که در شکل های زیر مشاهده می کنید استفاده از کمدهای آینه ای در قسمت ورودی خانه یک ویژگی بسیار زیبا و البته مدرن را در ابتدای ورود به خانه اضافه نموده که نگاه همگان را به خود جلب خواهد نمود. اگر نورپردازی مناسب نیز در این منطقه انجام گردد دیگر همه چیز برای ورود به یک خانه شاد و دلباز فراهم شده است.

در تصاویر متعدد زیر به خوبی معین است که استفاده از هر مدل کمد لباس دیواری با درب ریلی شیشه ای فقط برای استفاده جهتِ قرار دادن لباس ها و کفش ها و سایر وسایل داخل آن نیست بلکه در آنها از عنصری اصلی استفاده شده که همان شیشه و البته آینه های موجود بر روی درب آنهاست که در جهت تزئین و دکوراسیون بهتر اتاق و منزل استفاده شده است. گاهی استفاده از بعضی وسایل منزل شاید فقط جنبه کاربردی داشته باشد اما در اینجا با وسیله ای روبرو هستیم که علاوه بر کاربردی بودن، به شدت بر زیبایی و تغییرات عظیم دکوراسیون داخلی موثر خواهد بود.

اما بدون شک وقتی صحبت از کمد های لباس با درب های شیشه ای می گردد بهترین مکان برای قرار گیری آن در اتاق خواب است. البته درب های شیشه ای زمان های قدیم بروی کمدهایی با طراحی کلاسیک وجود داشته اند، شاید به همین دلیل فکر کنید این ایده مناسب دکوراسیون های مدرن و امروزی نباشد اما هنگامی که چنین درب هایی را بروی کمد هایی با طراحی مدرن استفاده میکنید متوجه زیبایی واقعی و تاثیر گذاری زیاد انها خواهید شد. در شکل های زیر مدل های متنوعی از کمد های لباس مدرن با دربهای آینه ای و کشویی در اتاق خواب را مشاهده می کنید.

شاید یکی از بهترین مکان ها برای استفاده از کمد لباس در حمام باشد زیرا هیچ چیز مدرن تر از یک ورودی آینه کاری شده در حمام نیست. بعلاوه با وجود این کمدها، تمامی لباس ها بعد از استحمام به راحتی در دسترس شما خواهند بود. وجود درب های شیشه ای علاوه بر اینکه فضای حمام را عظیم و روشن نشان می دهد، چهره ای بسیار جذاب و مدرن نیز در آن ایجاد می نماید که با همراهی لوازم مناسب مانند وان حمام مدرن یا روشویی و دوش حمام استیل و براق می تواند به نهایت زیبایی برسد. البته عامل مهم دیگر نورپردازی است که باتوجه به درب آینه ای روشنایی و زیبایی بیشتری در دکوراسیون آن ایجاد می نماید.

در شکل زیر بازهم مدل کمد لباس آینه ای در قسمت هال ورودی منزل قرار گرفته که فضای کوچک هال ورودی را عظیم تر و روشن تر جلوه داده است. درب های کمد کاملا ساده و مستقیم و بدون حاشیه خاصی طراحی شده تا کاملا در محیط غرق شده و اثری جز منعکس کردن نور و فضای اطرافش از خود باقی نگذارد. با این کار نوعی حس خطای دید بوجود می آید که در بینندگان حسی از عظیم و باز بودن فضای هال ورودی خانه ایجاد می نماید. از آنجایی که اولین برداشت مهمانان از سبک دکوراسیون داخلی خانه شما از همین قسمت آغاز می گردد، وجود چنین ویژگی مثبتی می تواند تفکری مثبت در ذهن بازدیدنمایندگان از خانه ایجاد کند. همچنین گاهی اوقات این محو بودن کمد در دکوراسیون منزل آنچنان ماهرانه و استادانه است که اگر به میهمان ها نگویید که این یک مدل کمد دیواری ست شاید اصلاً متوجه چنین موضوعی نشوند.

همانطور که می دانید دیوارهای آجری امروزه هواداران بسیاری در دکوراسیون داخلی پیدا نموده اند که حقیقتا هم ظاهری گرم و خواستنی در فضای خانه پخش می نمایند اما ترکیب دیوار آجری با کمد آینه ای محیطی بسیار شیک با طراحی ظریف و امروزی پدید می آورد. دیوارهای آجر گرمای سبک کلاسیک را در خود دارند در حالی که درب های آینه کمد لباس، ظاهری مدرن به دکوراسیون می دهد، در نتیجه با کنار هم قرار دادن این دو عنصر، دکوراسیون ترکیبی و تلفیقی از هر دو سبک را به سادگی هر چه تمام تر ایجاد نموده اید.

در ادامه سایر مدل های شیک کمد لباس آینه ای را مشاهده خواهید فرمود:

×

خوانندگان این نوشته مطالب زیر را نیز خوانده اند:

منبع: اتاق
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1108

به "مدل کمد لباس دیواری با درب ریلی شیشه ای در دکوراسیون منزل" امتیاز دهید

1 کاربر به "مدل کمد لباس دیواری با درب ریلی شیشه ای در دکوراسیون منزل" امتیاز داده است | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل کمد لباس دیواری با درب ریلی شیشه ای در دکوراسیون منزل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید