محدوده پل شهید پرتوی دیواره سبز می گردد ، حاشیه قلعه وکیل آباد ساماندهی خواهد شد

به گزارش دیتاپد، شهردار مشهد گفت: به منظور برطرف نابسامانی بصری انتهای بولوار وکیل آباد، حاشیه قلعه آبکوه ساماندهی و محدوه پل شهید پرتوی دیواره سبز خواهد شد.

محدوده پل شهید پرتوی دیواره سبز می گردد ، حاشیه قلعه وکیل آباد ساماندهی خواهد شد

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار از ، محمدرضا کلائی شهردار مشهد در بازدید از انتهای بولوار و قلعه وکیل آباد ، گفت: متاسفانه در محدوده پل نمایشگاه تا پل شهید پرتوی شاهد فضا های رها شده ای هستیم که باید ساماندهی گردد.

او توضیح داد: بحث اصلی در طرح معاونت فنی و عمران برای ساماندهی این است که در مرحله اول فضای سبز ، بولوار را به بدنه بولوار درحاشیه قلعه وکیل آباد تغییر داده و از وکیل آباد 91 تا ایستگاه قطار شهری به مساحت 4500 متر مربع دیواره سبز ایجاد گردد تا به این وسیله بدنه حاشیه بولوار وکیل آباد در این بخش منظم گردد.

شهردار مشهد گفت: در مرحله دوم نیز گارد ریل های بولوار قبل از پل شهید پرتوی در این محدوده کمی عقب برده گردد که این کار دو متر به عرض بولوار اضافه خواهد نمود.

کلائی با بیان اینکه در اتفاق سوم هم با ساماندهی این بخش از بولوار قبل از پل شهید پرتوی شاهد نظم در توقف اتوبوس های طرقبه و شاندیز، همچنین تاکسی ها در حاشیه بولوار و افزایش ایمنی مردم خواهیم بود، ادامه داد: کلید تعریض و اصلاح هندسی پل شهید پرتوی در راستای کاهش مسائل ترافیکی و همچنین نظم بخشیدن به دید بصری انتهای بولوار وکیل آباد در اجرای این طرح است.

شهردار مشهد گفت: سه لکه اصلی به مساحت حدود 5 هکتار در انتهای بولوار وکیل آباد با ارتفاع مناسب وجود دارد که تصمیم گرفته شده این لکه ها تبدیل به فضا و دیواره سبز گردد که این اقدام یاری زیادی به بهبود زیبایی بصری شهر خواهد نمود.

او در بازدید از قلعه وکیل آباد با تاکید بر توجه ویژه به این منطقه نیز گفت: به منظور ساماندهی کال چهل بازه در مجاورت این محل، فضای سبز اجرا خواهد شد که برای این کار به دنبال توافق با آب منطقه ای و تعیین شدن بستر و حریم کال چهل بازه هستیم.

/ ز.م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 619

به "محدوده پل شهید پرتوی دیواره سبز می گردد ، حاشیه قلعه وکیل آباد ساماندهی خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدوده پل شهید پرتوی دیواره سبز می گردد ، حاشیه قلعه وکیل آباد ساماندهی خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید