محبی: تمایلی به پنالتی زدن حسینی نداشتم

به گزارش دیتاپد، بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: راغب به پنالتی زدن سید حسین حسینی نبودم.

محبی: تمایلی به پنالتی زدن حسینی نداشتم

محمد محبی پس از برتری 6 بر یک استقلال مقابل هوادار گفت: خدا را شکر توانستیم برد خیلی خوبی به دست آوریم و نیمه دوم خوبی داشته باشیم. ان شاءالله همین تمرکز را برای بازی دربی نگه داریم، زیرا می دانیم بازی خیلی حساس و سختی را پیش رو داریم. امیدوارم بتوانیم در دربی نیز با برد از زمین بیرون بیاییم و در پایان فصل بار دیگر قهرمان شویم.

وی در خصوص بازی با پرسپولیس گفت: دربی همیشه بازی سخت و حساسی است. همه بچه ها این را می دانند این هفته باید تمام تمرکز خود را بگذاریم تا پایان هفته خوبی داشته باشیم.

بازیکن استقلال در خصوص ناراحتی بازیکنان هوادار از پنالتی زدن سیدحسین حسینی گفت: چه بگویم. در آن صحنه مهدی قائدی ابتدا پشت توپ بود، اما هواداران سیدحسین حسینی را صدا کردند. خود من هم راغب نیستم دروازه بان پنالتی بزند، اما درخواست تماشاگران بود قائدی نیز قبول کرد و توپ را به سیدحسین دارد او در تمرینات نیز به همین شکل پنالتی می زند هر 5-6 ضربه اش هم گل شده برای حسینی خوشحالم.

محبی اضافه کرد: چه بگویم ان شاءالله این پنالتی زدن تکرار شود یا نشود البته امیدوارم دیگر تکرار نشود، زیرا حفظ احترام تیم روبه رو مهم تر است.

بازیکن استقلال در خصوص شانس قهرمانی این تیم گفت: چهار هفته به جای مانده و چهار فینال پیش رو داریم. یک دربی پیش رو داریم که فوق العاده حساس است. اگر از این بازی دست پر بیرون بیاییم خیلی به قهرمانی امیدوار می شویم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 فروردین 1402 بروزرسانی: 27 فروردین 1402 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 2386

به "محبی: تمایلی به پنالتی زدن حسینی نداشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبی: تمایلی به پنالتی زدن حسینی نداشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید