مانستر هانتر رایز در هفته نخست عرضه بیش از 4 میلیون نسخه فروخت

به گزارش دیتاپد، هرچند همه ما انتظار داشتیم که قسمت جدید مجموعه بازی مانستر هانتر یعنی مانستر هانتر رایز بتواند همچون قسمت های قبلی فروش بسیار بالایی را تجربه کند، اما با این اوصاف هم عملکرد این قسمت بسیار عالی بوده است. به تازگی کپکام جزییاتی را از میزان فروش بازی مانستر هانتر رایز روی کنسول نینتندو سوییچ اعلام نموده است.

مانستر هانتر رایز در هفته نخست عرضه بیش از 4 میلیون نسخه فروخت

طبق اعلام رسمی شرکت کپکام، بازی مانستر هانتر رایز توانسته تا به امروز بیش از 4 میلیون نسخه در سراسر دنیا به فروش برساند. این در حالی است که این اثر در تاریخ 26 مارس (6 فروردین 1400) منتشر شده است و در واقع این آمار در کمتر از یک هفته و حدود 2 یا 3 روز ابتدایی عرضه به دست آمده است.

با این حال، همان طور که گفته شد، فروش بالای مانستر هانتر رایز اتفاق غیرمنتظره ای نبوده است. هرچند این آمار از جهاتی عملکرد فوق العاده قسمت جدید را نشان می دهند. در مقایسه، قسمت قبلی این مجموعه یعنی بازی مانستر هانتر: ورلد توانست در همین بازه تعیین در زمان عرضه خود حدود 5 میلیون نسخه به فروش برساند. با این وجود، تفاوت مهمی میان این دو قسمت وجود دارد. مانستر هانتر ورلد در زمان عرضه برای کنسول های پلی استیشن 4 در سراسر دنیا و ایکس باکس وان در آمریکا و اروپا عرضه شده بود و این در حالی است که مانستر هانتر رایز تا به حال فقط برای کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ منتشر شده است.

از آنجایی که این قسمت فقط با عرضه روی یک کنسول توانسته به فروش 4 میلیونی در این بازه کوتاه دست پیدا کند، ارزش عملکرد خود را بالاتر می برد. البته، سازندگان وعده داده اند که بازی مانستر هانتر رایز در اوایل سال 2022 برای کامپیوترهای شخصی هم عرضه خواهد شد. تعیین است که عرضه این بازی روی کامپیوترهای شخصی می تواند در افزایش فروش آن نقش بسزایی داشته باشد.

در 31 دسامبر سال 2020، کپکام با ارائه گزارشی گفت که فروش کلی مجموعه بازی های مانستر هانتر به صورت کلی بیش از 66 میلیون نسخه بوده است. اکنون که فروش 4 میلیونی نسخه جدید هم به این آمار اضافه شده است، می توانیم بگوییم فروش سری بازی مانستر هانتر به بیش از 70 میلیون نسخه رسیده است.

  • نقدها و نمرات Monster Hunter Rise منتشر شد

بازی مانستر هانتر رایز که چند روز پیش برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شد، تا به امروز توانسته نظرهای بسیار مثبتی را به خود جلب کند. طبق انتظار، منتقدان هم استقبال بسیار خوبی را از بازی به عمل آوردند. در حال حاضر، میانگین امتیازات بازی از مجموع 80 نقد مختلف در سایت متاکریتیک به عدد 87 رسیده است. جالب اینجاست که 77 از نقدهای بازی مثبت و فقط 3 تا از آن ها متوسط بوده است که نشان از عملکرد عالی این بازی داشته است.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1708

به "مانستر هانتر رایز در هفته نخست عرضه بیش از 4 میلیون نسخه فروخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانستر هانتر رایز در هفته نخست عرضه بیش از 4 میلیون نسخه فروخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید