قهرمان اردنی المپیک آسیب دید، تغییر جهت میرهاشم برای سفر به توکیو

به گزارش دیتاپد، به گزارش خبرنگاران، احمد ابوغاش تکواندوکار 23 ساله تیم ملی اردن به دلیل آسیب دیدگی و عمل جراحی روی زانو پای راست خود حضور در مرحله نهایی رقابتهای گرندپری در سال 2019 را از دست داد. وی با انتشار عکسی در صفحه شخصی خود با تائید این آسیب دیدگی نوشت: من دیروز یک جراحی زانو انجام دادم و الحمدالله عمل به خوبی انجام شد. در سه ماه گذشته خیلی کوشش کردم تا به شرایط مطلوب برسانم، ولی خیلی سخت بود. به اندازه کافی اطمینان دارم که اگر این آسیب ها از من دور نشود ، متوقف نمی شوم و با وجود همه این مسائل ، باید به من اعتقاد داشته باشید که من از گذشته قوی بازمی گردم و این همان چیزی است که سابقه من می گوید.

قهرمان اردنی المپیک آسیب دید، تغییر جهت میرهاشم برای سفر به توکیو

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید

با غیبت این اردنی در مرحله نهایی رقابتهای گرندپری، مبارزات وزن 68- کیلوگرم با 15 تکواندوکار برگزار می گردد و جدول مسابقات به صورت کلی تغییر نموده است. این تغییرات تقریبا جای دو نماینده ایران در جدول مبارزات را جایجا کرد.

بر همین اساس دای هون لی نفر اول رنکینگ المپیکی و سید یک این وزن دور نخست استراحت دارد و سپس با برنده مبارزه پوینتس از برزیل و برسیک از کرواسی برای رسیدن به نیمه نهایی مبارزه خواهد نمود. در نیمه پائینی همین قمست جدول میرهاشم حسینی ابتدا با الکتبی نماینده نخست بلژیکی ها پیکار می نماید و سپس با برنده مبارزه جواد آچاب دیگر بلژیکی این وزن و مکنیش از انگلستان خواهد رفت.

میرهاشم سابقه پیروزی بر هر سه این تکواندوکاران را در کارنامه دارد. در رقابتهای دانشجویان دنیا الکتبی را 20 بر 3 شکست داده و در گرندپری چیبا منشنن را 36 بر 20، در رقابتهای گرندپری تائویان و گرنداسلم ووشی هم دوبار جواد آچاب را از پیش رو برداشته است. حسینی اگر شرایط معمول خود را داشته باشد، می تواند در مسکو سهمیه المپیک خود را قطعی کند.

سروش احمدی دیگر نماینده کشورمان در این وزن دور نخست با پائولو پرز از اسپانیا مبارزه می نماید. این اسپانیایی که چندی پیش با طلای رقابتهای قهرمانی اروپا در باری ایتالیا به اوضاع خود در رنکینگ المپیکی سروسامان داد، یکی از رقبای جدی میرهاشم در راستا کسب سهمیه است و سروس با کسب پیروزی برابر این رقیب گام بلندی برای کسب سهمیه المپیک در این وزن برای دیگر نماینده کشورمان برخواهد داشت.

مرحله نهایی رقابتهای گرندپری در سال 2019 با حضور 128 تکواندوکار از 42 روز پانزدهم آذرماه به میزبانی روسیه در مسکو شروع می گردد و بر اساس اعلام فدراسیون تکواندو تیم ملی با ترکیب آرمین هادی پور، سروش احمدی، میرهاشم حسینی و سجاد مردانی روز یکشنبه 10 آذرماه برای حضور در این رقابتها راهی مسکو خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 602

به "قهرمان اردنی المپیک آسیب دید، تغییر جهت میرهاشم برای سفر به توکیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمان اردنی المپیک آسیب دید، تغییر جهت میرهاشم برای سفر به توکیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید