فرهاد متخصص شکست دادن ژنرال

به گزارش دیتاپد، فرهاد مجیدی با غلبه بر گل گهر به سومین پیروزی پیاپی خود در لیگ دست یافت به جز این مجیدی پیروز به تکمیل یک سه گانه دیگر شد. امیر قلعه نویی و فرهاد مجیدی دو چهره محبوب و پرافتخار تاریخ باشگاه استقلال می شوند و بین پیشکسوستان در قید حیات این باشگاه کمتر شخصیتی به مقبولیت قلعه نویی و مجیدی در بین طرفداران وجود دارد.

فرهاد متخصص شکست دادن ژنرال

آخرین قهرمانی استقلال هم با سرمربیگری قلعه نویی و کاپیتانی فرهاد مجیدی رقم خورد. مجیدی بیش از هر مربی دیگری در استقلال در لیگ برتر برای امیر قلعه نویی بازی نموده و در 44 بازی 10 گل زد و 2 پاس گل داد. رابطه این 2 در دوران حرفه ای خود همواره حسنه نبوده و تقابل شماره 7 و 8 سابق استقلال حساسیت مضاعف دارد. فرهاد مجیدی تا به امروز در 3 مقطع سرمربی استقلال بوده که در بازه اول که بسیار کوتاه بود با قلعه نویی روبه رو نشد، اما فصل پیش 2 مرتبه این مصاف رخ داد که هم در لیگ و هم در حذفی پیروزی با استقلال و فرهاد مجیدی بود که سپاهان تحت راهنمایی قلعه نویی را شکست داد.

فرهاد مجیدی در ابتدای این فصل تیم نداشت تا اینکه در میانه راه جانشین محمود فکری شد. امیر قلعه نویی هم راهنمایی گل گهر سیرجان را پذیرفت و فرهاد مجیدی در دیدار استقلال با گل گهر برای سومین بار پیروز به شکست دادن سرمربی سابق شد. مجیدی در هر 3 دیدار با ژنرال 2 گل زده و در دوران کوتاه مربیگری خود هیچ مربی ای را به این مقدار مغلوب ننموده است.

فوتبال 360

منبع: فرارو
انتشار: 31 تیر 1400 بروزرسانی: 31 تیر 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1871

به "فرهاد متخصص شکست دادن ژنرال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهاد متخصص شکست دادن ژنرال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید