طالع بینی هفتگی عشق (بیست و چهارم تا سی و یکم شهریور)

به گزارش دیتاپد، پیش بینی هایی که در رابطه با زندگی عاشقانه متولدین هر ماه با در نظر دریافت تاثیرات ستارگان شده است را در طالع بینی هفتگی عشق خبرنگاران بخوانید.

طالع بینی هفتگی عشق (بیست و چهارم تا سی و یکم شهریور)

فروردین

مریخ سیاره حاکم بر نشانه شما وارد بخش روابط طالعتان شده است. اگر مجرد هستید فرصت های زیادی برای آشنا شدن با آدم های جدید پیدا می کنید. اگر متاهل هستید تغییری ناگهانی در وضعیت اقتصادی بین شما و همسرتان ایجاد می گردد.

اردیبهشت

اورانوس سیاره تغییر ناگهانی هنوز در نشانه شما در حرکت است و باعث می گردد در راستاهایی حرکت کنید و همواره آن ها را غیرممکن می دانستید. بازی زندگی در یک چشم به هم زدن تغییر می نماید و زندگی عاشقانه نیز مشمول این تغییر هست. فرصت های دراماتیک زیادی در راه است البته به شرطی که از رابطه اشتباهی که در آن مانده اید بیرون بیایید.

خرداد

رابطه ای که در آن هستید بنا بر دلایلی مخفیانه پیش می رود. شاید به خاطر این است که دوست ندارید مرکز توجه سخن چین ها باشید. دلیلش هر چه که باشد این هفته همه چیز آشکار می گردد و باعث می گردد رابطه ثبات خود را از دست بدهد. اما نگران نباشید این مسائل کاملا موقتی هستند.

تیر

اتفاقات خاصی در زندگی عاشقانه شما دیده می گردد. شما فردی سنتی و به دنبال امنیت عاطفی هستید. اما این هفته هوس ریسک کردن به سرتان می زند و به چند مهمانی دعوت می شوید. اگر مجرد هستید مجذوب شخصی می شوید که کمی پیچیده است و کارهای مبهمی انجام می دهد.

مرداد

چندین ماه است که در رابطه شما مسائل بزرگی وجود دارد و آخرین مشکل باعث شده کم بیاورید و نتوانید کاری در جهت بهتر شدن رابطه انجام دهید.خوشبختانه این هفته به طور ناگهانی تصمیم می گیرید مشکل را پیدا نموده و حل کنید و دیگر وانمود نکنید که هیچ مسئله ای ندارید. خبر خوب این است که محبوب هم تصمیم می گیرد در این راستا با شما همراهی کند.

شهریور

این هفته بهترین زمان برای بحث کردن درباره وضعیت رابطه با محبوب است. یعنی درست زمانی که احساس می کنید باید راستا و جایگاهتان را در رابطه تعیین کنید. مشکل اینجاست که شما کمی گیج و سردرگم شده اید. ویژگی های مثبت او را می بینید اما نمی دانید آیا او همان فردی است که می خواهید؟ هر چه زودتر به پاسخ درست برسید. احساس فرد دیگری نیز در راه است.

مهر

از این هفته تا اواسط ماه آینده عشق و سرگرمی و حتی لذت های بچگانه از اولویت های شماست. اگر مدت ها بود که با مسائل در رابطه دست و پنجه نرم می کردید این هفته همه چیز را کنار می گذارید و تصمیم می گیرید بیشتر به فکر خوشی ها و لذت ها باشید.

آبان

اورانوس در بخش روابط طالع شما حرکت نموده و همه چیز را در رابطه شما تکانی داده است. البته این اتفاق قرار نیست حتما منفی باشد. در حقیقت شما و محبوب احساس می کنید دوست دارید بیشتر از گذشته کنار هم باشید. شاید وقتش رسیده که دوباره همدیگر را کشف کنید. ونوس در جهت مخالف با اورانوس حرکت می نماید و اتفاق بزرگی می افتد که شما را از خواب بیدار می نماید.

آذر

این هفته زندگی عاشقانه بر سلامت جسمی و عاطفی شما تاثیر می گذارد پس باید کمی بیشتر به خودتان استراحت بدهید. شاید نمی دانید جایگاهتان در رابطه چیست. شاید هم با مسئله ای روبرو شده اید که بدون یاری دیگران نمی توانید آن را حل کنید. در چنین شرایطی بهترین کار این است که به مشاوره خانواده رجوع کنید.

دی

زندگی شما باعث شده این هفته احساس بی ثباتی داشته باشید. خیلی ناگهانی با فردی آشنا می شوید و احساس خشنودی می کنی به طوری که متعجب می شوید چطور این رخ داد. این فرد شما را به اوج می برد اما ممکن است همواره کنار شما نماند. به دوستان تان اجازه دهید شما را در زمینه زندگی عاشقانه هدایت نمایند.

بهمن

دو ماه است که مریخ حرکت عقب نشینی در نشانه شما دارد و همین باعث شده نتوانید آنطور که می خواهید به جلو بروید. حتی نمی توانید به احتیاجهای خود برسید. اما این هفته مریخ حرکت مستقیم دارد و به همین دلیل به تمام چیزهایی که احتیاج دارید خواهید رسید.

اسفند

این هفته بحث و گفتگویی با محبوب خواهید داشت که بابت آن خشنود نیستید. این بحث را شما آغاز نموده اید و از این که بی موقع دهانتان را باز نموده اید پشیمان هستید و نمی توانید جلوی سوءبرداشت های او را بگیرید. در واقع چیزی را به زبان می آورید که از درون نمی خواهید و عواقب بدی را به دنبال خواهد داشت مراقب باشید.

منبع: بدونیم
انتشار: 29 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 478

به "طالع بینی هفتگی عشق (بیست و چهارم تا سی و یکم شهریور)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طالع بینی هفتگی عشق (بیست و چهارم تا سی و یکم شهریور)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید