ضرغامی بیان کرد: موافقت دولت با لغو ویزا بعضی کشورها

به گزارش دیتاپد، عزت الله ضرغامی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره لغو ویزا با کشورها، اظهار کرد: امروز صبح جلسه کمیسیون سیاسی و امنیتی دولت به ریاست وزیر کشور برگزار گردید. از وزارت خارجه و همه دستگاه های اطلاعاتی که همراهی بسیار خوبی با ما داشتند. بخش زیادی از کشورهایی که پیشنهاد لغو ویزاشان داده شده امروز به اتفاق آرا، رأی آوردند.

ضرغامی بیان کرد: موافقت دولت با لغو ویزا بعضی کشورها

وی اضافه نمود: در خصوص بعضی کشورها که ملاحظاتی بود ادامه آنالیز به جلسه آینده کمیسیون موکول شد که پس از آنالیز در جلسه آینده اسامی تمامی این کشورها اعلام می گردد.

ضرغامی یادآور شد: امروز به عنوان یک ضرورت گردشگری، درهای کشور باید باز گردد و مردم جهان به ایران بیایند. این مزیت نسبی ماست. هر گردشگری که به ایران می آید باوجود بعضی مشکلاتی که در کشور داریم، دیدگاهش در نظرسنجی ها بالای 90 درصد نسبت به ایران عوض می گردد. یعنی تمام تبلیغات ایران هراسی منتفی می گردد.

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری توضیح داد: خوشبختانه امروز کشور منسجم و همراه است. باید درهای کشور را باز کنیم تا راحت به ایران بیایند. این حق همه مردم جهانست.

وی یادآور شد: لغو متقابل ویزا هم به طور طبیعی در دستور کار وزارت خارجه است اما آنچه ما در وزارت میراث فرهنگی و گردشگری دنبال می کنیم این است که مردم همه کشورها بتوانند راحت به ایران بیایند.

منبع: گردشبان
انتشار: 3 آبان 1402 بروزرسانی: 3 آبان 1402 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 2450

به "ضرغامی بیان کرد: موافقت دولت با لغو ویزا بعضی کشورها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرغامی بیان کرد: موافقت دولت با لغو ویزا بعضی کشورها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید