شورولت ترکس 2024 با قیمت 22 هزار دلار روانه بازار می گردد

به گزارش دیتاپد، شورولت ترکس 2024 به عنوان یک کراس اوور کاملاً بازطراحی شده به علاقه مندان معرفی گردید. این خودروی تازه تغییرات بسیار زیادی پیدا نموده و با ابعادی بزرگ تر، تکنولوژی های پیشرفته تر و چهره ای خشن تر در اختیار مشتریان قرار می گیرد. این مدل تازه بهار سال 2023 برای تحویل به خریداران روانه نمایندگی های شورولت خواهد شد و علاقه مندان نیز برای خرید این کراس اوور باید قیمت 21495 دلاری آن را بپردازند که به این مبلغ هزینه ارسال به مقصد 1095 دلاری نیز اضافه می گردد.

شورولت ترکس 2024 با قیمت 22 هزار دلار روانه بازار می گردد

شورولت ترکس 2024 از زبان طراحی بلیزر نسل تازه بهره می برد. دی لایت های LED این کراس اوور به شکل بسیار باریکی طراحی شده اند و در سرتاسر لبه کاپوت این خودرو امتداد یافته اند. بعلاوه باید به جلو پنجره ذوزنقه ای شکل بزرگ این خودرو در قسمت پایینی اشاره کنیم که جلوه بسیار زیبایی به این خودروی تازه بخشیده است. ترکس 2024 همچون خودروهای تازه امروزی مجهز به چراغ های دوتایی بوده که در بالاترین قسمت آن، دی لایت LED و در بخش پایین تر و درون سپر چراغ های اصلی جای خوش نموده اند.

تغییرات ظاهری این محصول تازه خودروساز آمریکایی به همین جا ختم نمی گردد و به همین دلیل می توان به روکش های پلاستیکی بدنه، سر اگزوز مخفی و چراغ های C شکل عقب اشاره نمود. شورولت ترکس 2024 در پنج تریم مختلف شامل LS ،1RS، LT ،2RS و اکتیو روانه بازار جهانی می گردد. در تریم RS شاهد جلو پنجره ای خاص تر و جلوه های بصری متفاوتی در بدنه خودرو هستیم. تریم ACTIV که لوکس ترین تریم این کراس اوور به شمار می رود با بهره گیری از روکش تیتانیوم-کروم جذابیت خاصی به ظاهر خودرو بخشیده و یک صفحه برای محافظت از زیر بدنه در قسمت عقب این خودرو نیز تعبیه شده است.

شورولت ترکس 2024 برای مشتریانی که دوست دارند یک کراس اوور کاربردی و در عین حال جمع و جور و کامپکت داشته باشند، گزینه خرید بسیار مناسبی به شمار می آید. در ساخت این خودرو از قطعات مشترکی با شورولت تریل بلیزر استفاده شده اما از لحاظ میزان نسبت به آن کراس اوور کمی بزرگ تر است. فاصله بین دو محور شورولت ترکس 2024 حدود 2.7 متر اعلام شده که این رقم برای شورولت تریل بلیزر حدود 2.66 متر است. طول کلی شورولت ترکس 2024 هم حدود 4.54 متر ذکر شده و این در حالی است که طول شورولت تریل بلیزر حدود 4.41 متر است.

این گروه خودروساز قیمت تریم های مختلف کراس اوور تازه خود را اعلام نموده که بر اساس آن، قیمت شورولت ترکس در تریم LS حدود 21 هزار و 500، در تریم 1RS حدود 23 هزار و 200، در تریم LT حدود 23 هزار و 400، در تریم 2RS حدود 25 هزار و در تریم اکتیو هم حدود 25 هزار دلار خواهد بود. انتظار می رود که تفاوت بین قیمت شورولت ترکس و شورولت تریل بلیزر حدود 5 هزار دلار باشد. علت این موضوع این است که تریل بلیزر قابلیتی مانند تمام چرخ محرک را ارائه می دهد که در شورولت ترکس در دسترس نیست.

شورولت ترکس 2024 دارای یک پیشرانه 1.2 لیتری سه سیلندر توربوشارژ بوده که می تواند 137 اسب بخار قدرت و 220 نیوتن متر گشتاور فراوری کند. قدرت فراوریی این پیشرانه به وسیله گیربکس شش سرعته اتوماتیک تنها به چرخ های جلو انتقال پیدا می نماید و همانطور که اشاره شد، همه چرخ های آن قابلیت تحرک ندارند. برای مقایسه باید اشاره کنیم که ترکس 2024 نسبت به مدل قبلی خود قدرت کمتری خواهد داشت. شورولت ترکس نسل فعلی دارای یک موتور 1.4 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر با قدرت 155 اسب بخار و 239 نیوتن متر گشتاور است.

البته باید اشاره کنیم که طبق ادعای شورولت، کراس اوور تازه می تواند در حدود 8.8 ثانیه از سرعت 0 به 100 کیلومتر بر ساعت برسد که این آمار حدود یک ثانیه سریع تر از مدل فعلی است. بعلاوه ظاهراً مصرف سوخت این خودرو نیز بهتر از قبل شده و همه این پیشرفت ها به لطف بهره گیری از متریال و بهینه سازی کل پلتفرم این خودرو است. درون کابین این خودرو، شورولت امکانات بسیار مدرنی را به علاقه مندان ارائه نموده است.

تریم های LS و 1RS این خودرو مجهز به نمایشگر 8 اینچی برای سیستم اطلاعات و تفریح هستند. اما در تریم های LT ،2RS و ACTIV نمایشگر 11 اینچی لمسی در وسط داشبورد خودنمایی می نماید. البته در این کراس اوور تازه هم مقادیر زیادی پلاستیک دیده می گردد اما داشبورد این خودرو طراحی بسیار زیباتری پیدا نموده و از دریچه های تهویه دایره ای شکل نیز بهره می برد. تریم های لوکس تر ترکس 2024 دارای ویژگی هایی مانند گرمکن صندلی ها، کیلس استارت، شارژ بی سیم گوشی هوشمند و کنترل اتوماتیک آب و هوا هستند. بعلاوه باید به سیستم حذف نویز فعال همه تریم های این خودروی آمریکایی اشاره کنیم.

تجهیزات استاندارد شورولت ترکس 2024 شامل سیستم ترمز اضطراری اتوماتیک با قابلیت تشخیص عابر پیاده در جلو، حفظ خودرو بین خطوط، هشدار برخورد از جلو، نوربالای اتوماتیک و اعلام فاصله از خودروی جلو خواهد بود. یک سری آپشن های سفارشی نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده که از جمله آن ها می توان کروز کنترل تطبیقی، هشدار تغییر لاین با نظارت بر ناحیه کور، هشدار ترافیک در عقب و سیستم کمکی پارک عقب را نام برد.

منبع: Motor 1

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 آبان 1401 بروزرسانی: 11 آبان 1401 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 2314

به "شورولت ترکس 2024 با قیمت 22 هزار دلار روانه بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شورولت ترکس 2024 با قیمت 22 هزار دلار روانه بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید