سیاحتی در برج ها و مجتمع های تجاری شهر جدید Zhujiang در گوانجو

به گزارش دیتاپد، منطقه Zhujiang در شهر گوانجو از بهترین مکان‌ها برای خرید در شهر گوانجو بوده که چندین مجتمع تجاری لوکس برای خرید دارد. برای تجربه یک خرید لوکس بعد از بازدید از نمایشگاه چاینا پلاس به این مجتمع‌های تجاری بروید.

سیاحتی در برج ها و مجتمع های تجاری شهر جدید Zhujiang در گوانجو

مراکز خرید این منطقه جدید در شهر گوانجو توانسته‌اند مقام چهاردهم را در لیست مراکز خرید TripAdvisor در سال 2016 کسب کرده‌اند که برای گشت و گذار و لذت بردن از مناظر همراه با امکان خرید محصولات لوکس، بعد از گذر از چاینا پلاس 2020 مناسب است.

منطقه Zhujiang چین در یک کیلومتری شمال برج کانتون و 4 کیلومتری جنوب ایستگاه شرقی گوانجو قرار دارد که برای دسترسی به آن باید در ایستگاه Zhujiang (با نام 珠江新城站) در تقاطع خطوط 3 و 5 مترو گوانگجو پیاده بشوید.

مجلل‌ترین منطقه در شهر گوانجو، منطقه Zhujiang بوده که در میان بلندترین ساختمان‌ها و برج‌های دنیا قرار دارد. این منطقه بسیار محبوب بوده و بسیاری از جاذبه‌های این شهر در نزدیک آن قرار دارند.

برج مرکز مالی CTF جدیدترین جاذبه در این شهر است که در سال 2016 افتتاح شده است و هفتمین برج بلند دنیا می‌باشد. این سازه بزرگ در شهر گوانجو محلی برای تماشای منظره این شهر دارد. برج IFC نیز در نزدیکی CTF و کوچکتر از آن بوده که می‌توانید در مدت تور چاینا پلاس از تماشای منظره شهر از طبقه 99ام آن لذت ببرید و در مراکز خرید آن لذت ببرید.

Mall of the World گوانجو، مجتمع خرید بزرگی است که در نزدیکی برج IFC قرار دارد که با مرکز خرید و رستوران‌هایی که دارد از مهمانان خود میزبانی می‌کند. در بعدازظهرها ساختمان‌های این منطقه چراغ‌های خود را روشن کرده و برج کانتون با رنگ‌هایی رنگین‌کمانی و زیبا روشن شده و منظره‌ای زیبا خلق می‌کند. طراحی جالب این پل در شهر گوانجو به زیبایی مناظر اضافه می‌کند. حتی خود میدان نیز روشن شده و از میان میدان عبور نمایید می‌بینید که پنل‌های کف میدان تغییر رنگ می‌دهند.

انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 690

به "سیاحتی در برج ها و مجتمع های تجاری شهر جدید Zhujiang در گوانجو" امتیاز دهید

1 کاربر به "سیاحتی در برج ها و مجتمع های تجاری شهر جدید Zhujiang در گوانجو" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیاحتی در برج ها و مجتمع های تجاری شهر جدید Zhujiang در گوانجو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید