سکوت عجیب شرکت عمران خدمات کیش در مورد انتشار صوت باج گیری از پیمانکاران در حضور افراد منتسب به این شرکت، مهره های مظفری در کیش جوابگو باشند!

به گزارش دیتاپد، به گزارش دیده بان گردشگری، در چند روز گذشته فایلی صوتی در فضای مجازی منتشر شده است و میان کیشوندان دست به دست میشود، در این فایل صوتی یک فعال رسانه ای در تماس با پیمانکاران، عنوان میکند پرونده تخلفات آنان موجود است و در صورت عدم توافق برای پرداخت وجهی ریالی ، تخلفات پیگیری خواهد شد. نکنه عجیب حضور فردی است که خود را معاون عمران شرکت عمران، آب و خدمات کیش معرفی میکند و تایید میکند در صورت عدم توافق برای پرداخت وجه تخلفات پیمانکار پیگیری خواهد شد.

سکوت عجیب شرکت عمران خدمات کیش در مورد انتشار صوت باج گیری از پیمانکاران در حضور افراد منتسب به این شرکت، مهره های مظفری در کیش جوابگو باشند!

در صورت تایید صحت این فایل صوتی، ضروری است مراجع بالادستی در سازمان منطقه آزاد کیش به موضوع ورود نموده تا هم تخلفات پیگیری گردد و هم دست باجگیران از این سازمان کوتاه گردد. سکوت شرکت عمران، آب و خدمات کیش در این خصوص بسیار عجیب است، هنوز تعیین نیست که این فایل صوتی صحت داشته و یا مربوط به چه سالی است ، اما سکوت شرکت عمران و خدمات کیش در این خصوص قابل تامیل است، و پیگیری های گردشبان برای ارتباط با ابوالفضل طیبی مدیرعامل فعلی این شرکت نیز تا این لحظه بی نتیجه مانده است.

شرکت عمران و خدمات کیش از مهم ترین و پولساز ترین شرکت های سازمان منطقه آزاد کیش است، که در حال حاضر ابوالفضل طیبی، یک خواننده پاپ بدون سابقه لازم مدیرعاملی این مجموعه را بر عهده گرفته است . با برکناری مظفری از کیش و پیگیری تخلفات احتمالی وی در روزهای گذشته، به نظر میرسد زمان آن رسیده که مهره های او نیز در مورد عملکرد خود جوابگو باشند.

منبع: گردشبان
انتشار: 12 خرداد 1400 بروزرسانی: 12 خرداد 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1790

به "سکوت عجیب شرکت عمران خدمات کیش در مورد انتشار صوت باج گیری از پیمانکاران در حضور افراد منتسب به این شرکت، مهره های مظفری در کیش جوابگو باشند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سکوت عجیب شرکت عمران خدمات کیش در مورد انتشار صوت باج گیری از پیمانکاران در حضور افراد منتسب به این شرکت، مهره های مظفری در کیش جوابگو باشند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید