سواحل زیبای شمال اسپانیا برای بازدید

به گزارش دیتاپد، اسپانیا سواحلی زیبا و آفتاب‌گیر دارد و چشم اندازهای بی‌نظیری رو به اقیانوس دارد که این کشور اروپایی را هر چه بیشتر برای سفر مناسب و گذارندن تعطیلات مناسب می‌کند.

سواحل زیبای شمال اسپانیا برای بازدید

ساحل گوآدامیا (Guadamía)

این ساحل کوچک دارای چشم انداز زیبا و طبیعی بوده که با دیدن تصاویر آن که مانند کارت پستال هستند، آرزو خواهید کرد به آن سفر کنید. ساحل گوآدامیا در برابر نمای شگفت انگیز کوه پارک پیکو دی اروپا (Picos de Europa) قرار دارد که توسط یک دالان از دریا جدا شده است. زمانی که سیل این مسیر را پر از آب می‌کند و این منطقه ساحلی را دیدنی‌تر می‌کند. تور اسپانیا ارزان پر از جاذبه برای گردشگری بوده و گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می‌کند.

ساحل اویامبر (Oyambre)

ساحل اویامبر از سواحل محبوب برای مسافرانی می‌‌باشد که سبک و با کوله پشتی سفر می‌کنند. ساحل‌های کانتابریا از بهترین ها بوده چون این ساحل بخشی از منطقه محافظت شده‌ای است که به آن پارک طبیعی اویامبر (Parque Natural de Oyambre) می‌گویند. محیط این ساحل به خاطر اینکه بخشی از یک پارک طبیعی می‌باشد به جهت داشتن اکوسیستم‌های دریایی جالب، یک ساحل استثنایی به شمار می‌رود. لازم به ذکر است که در نزدیکی این ساحل و در چندین مایلی منطقه پیکو دی اروپا (Picos de Europa)، از زیباترین پارک‌های طبیعی اسپانیا به شمار می‌رود.

ساحل بوریزو (Borizo)

در صورتی که به دنبال یک ساحل زیبا و و خلوت هستید، ساحل بوریزو یک انتخاب عالی برای شما با دانستن قیمت تور اسپانیا خواهد بود. این ساحل بین صخره‌ها و چراگاه سبز قرار دارد و ساحل چندان بزرگی نیست اما بسیار آرام است. این ساحل به روستاهای کوچک عجیب و جالب و مهمانسراهای ییلاقی نزدیک می‌باشد.

ساحل کلیساها (las Catedrales)

ساحل کلیساها از حیرت‌انگیزترین سواحل شمال اسپانیا بوده که برخی اعتقاد دارند که در بین سواحل سراسر اسپانیا، از شگفت انگیزترین ها می‌باشد. در واقع چیزی به عنوان کلیساها (Catedrales) در این ساحل وجود نداشته و تنها ستون‌هایی سنگی از آن به جا مانده است، که توسط بادها و موج های دریا شکل یافته‌اند.

 

انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 781

به "سواحل زیبای شمال اسپانیا برای بازدید" امتیاز دهید

1 کاربر به "سواحل زیبای شمال اسپانیا برای بازدید" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سواحل زیبای شمال اسپانیا برای بازدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید