سعیدی: فرایند کسب سهمیه سخت تر از گذشته است، فخری: یکی از بهترین نقاط دهکده ورزشکاران را برای کاروان ایران می گیریم

به گزارش دیتاپد، دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: فرایند کسب سهمیه سخت تر از گذشته است، اما امیدوارم شاهد افزایش کمی و کیفی در این دوره باشیم.

سعیدی: فرایند کسب سهمیه سخت تر از گذشته است، فخری: یکی از بهترین نقاط دهکده ورزشکاران را برای کاروان ایران می گیریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، پیمان فخری، معاون سرپرست کاروان ایران در بازی های المپیک توکیو گفت: کسب سهمیه در این دوره از بازی های المپیک سخت شده است و این مسئله کار کسب سهمیه را مهمتر می نماید.

وی با اشاره به چگونگی ساخت محل مسابقات مختلف در این بازی ها ادامه داد: با هماهنگی های انجام شده، یکی از بهترین نقاط دهکده ورزشکاران را برای کاروان ایران بگیریم. انشاالله روز به روز به تعداد سهمیه ها اضافه گردد. همچنین باید بیش از همواره روی شعار تیم، ایران کار کنیم.

کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک نیز در مراسم تجلیل از سهمیه داران المپیک گفت: این جلسه به منظور قدردانی از کسانی است که با کوشش فراوان سهمیه المپیک گرفته اند. فرایند کسب سهمیه سخت تر از گذشته است، اما امیدوارم شاهد افزایش کمی و کیفی در این دوره باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 809

به "سعیدی: فرایند کسب سهمیه سخت تر از گذشته است، فخری: یکی از بهترین نقاط دهکده ورزشکاران را برای کاروان ایران می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعیدی: فرایند کسب سهمیه سخت تر از گذشته است، فخری: یکی از بهترین نقاط دهکده ورزشکاران را برای کاروان ایران می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید