سرقت 55 میلیاردی کارمند از شرکت

به گزارش دیتاپد، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران از دستگیری کارمند شرکتی اطلاع داد که 120 دستگاه تلفن همراه و لوازم جانبی به ارزش 55 میلیارد ریال را از داخل شرکت سرقت نموده بود.

سرقت 55 میلیاردی کارمند از شرکت

به گزارش ایسنا سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری اضافه نمود: 11 تیرماه پرونده­ ای با موضوع سرقت انباری شرکتی به شیوه تخریب قفل در کلانتری 118 ستارخان تشکیل و با دستور دادیار دادسرای ناحیه 5 تهران برای رسیدگی تخصصی به پایگاه دوم پلیس آگاهی ارجاع شد.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران شرح داد: شاکی با حضور در پایگاه دوم پلیس آگاهی اظهار کرد که شرکتی در زمینه واردات تلفن همراه و قطعات موبایل دارم. روز 11 تیرماه پس از ورود به شرکت متوجه شدم در انباری در طبقه دوم تخریب و 120 دستگاه تلفن همراه گرانقیمت و تعداد زیادی لوازم جانبی آن به ارزش 55 میلیارد ریال مورد دستبرد دزد یا دزدان نهاده شده است.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی اضافه نمود: با وصول پرونده به پلیس آگاهی تیمی از کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت های خاص پایگاه به صحنه وقوع جرم رفتند و در تحقیقات میدانی به دست آوردند که سرقت داخلی است و دزد با صحنه سازی قصد گمراه کردن پی جویی های قانونی را دارد.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی کارآگاهان به یکی از کارمندان شرکت به نام یونس 45 ساله مظنون شدند و با دستور قضائی وی در محل سکونتش دستگیر شد، اظهارکرد: با انتقال متهم به پلیس آگاهی وی به جرم ارتکابی اعتراف و گفت که سرقت را به تنهایی انجام دادم و تمامی اموال مسروقه را در انباری منزلم مخفی نموده ام.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی در خاتمه گفت: با اعتراف صریح متهم و قبول سرقت از مالباخته پرونده به دادسرا ارسال شد و با دستور مقام قضائی یونس برای کشف زوایای پنهان پرونده با صدور قرار قانونی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی نهاده شد.

منبع: فرارو
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1296

به "سرقت 55 میلیاردی کارمند از شرکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرقت 55 میلیاردی کارمند از شرکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید