راز تاب بلند مشهور در کوه های اکوادور

به گزارش دیتاپد، در سال های اخیر، کارلوس سانچز، یک داوطلب با موسسه جغرافیایی نظامی با گروهی از آتشفشان شناسان برای مشاهده و ضبط فعالیت های آتشفشان تونگوراهوا از یک خانه درختی که در کوهی سرسبز در اکوادور با فاصله کمتر از یک مایل تا دهانه آتشفشان، ساخته شده همکاری کرده است.

راز تاب بلند مشهور در کوه های اکوادور

از این دیدگاه، سانچز جریان های پیروکلاستیک بالقوه ای را مشاهده می کند که می تواند به سرعت به سمت شهر بنس در 8 کیلومتری شمال آتشفشان حرکت کند. سانچز با یک رادیو هشدار می دهد که ساکنان به موقع شهر را تخلیه کنند.

خانواده سانچز معمولا او را در خانه درختی اش در آخرهفته ها ملاقات می کردند و سانچز برای اینکه آن ها را سرگرم کند تصمیم گرفت یک تاب چوبی ساده بسازد که در لبه کوهستان تاب می خورد. سپس یک نفر این تاب را دید و عکس هایی از این تاب شگفت انگیز در اینترنت منتشر کرد و حالا این مکان با هجوم گردشگران روبروست.

سانچز می گوید: من زمان زیادی که اینجا در آرامش بودم و با سه دخترم به اینجا می آمدم و آن ها مرا فرشته آتشفشان صدا می کردند را از دست دادم. من بسیاری از آن ها را از دست دادم، نشستن اینجا و استراحت کردن با خودم.

زمانی پرندگان زیادی اینجا بودند. بازدیدکنندگان از سراسر دنیا ب زحمت به این کوه می آیند تا از تاب استفاده کنند، از طبیعت لذت ببرند و یادداشت هایی روی دفتر مهمان خانه درختی بگذارند. تنوع زبان ها در این یادداشت ها نشان می دهد شهرت این تاب تا کجا رفته است.

پیام هایی به زبان اسپانیایی، انکلیسی، آلمانی، چینی، ژاپنی و عربی روی آن دیده می شود.تا به امروز سانچز ده کتاب که تا لبه پرشده از این یادداشت ها دارد. رسانه ها نام های مختلفی به این تاب داده اند مثل تابی در لبه دنیا و تاب مرگ.

منبع: گردشبان
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1532

به "راز تاب بلند مشهور در کوه های اکوادور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راز تاب بلند مشهور در کوه های اکوادور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید