در هاله ای از غبار به چاپ چهارم رسید

به گزارش دیتاپد، خبرنگاران : در هاله ای از غبار، نخستین زندگی نامه پژوهشی از زندگی سردار جاویدالاثر، احمد متوسلیان، به قلم گلعلی بابایی از سوی نشر صاعقه به چاپ چهارم رسید.

در هاله ای از غبار به چاپ چهارم رسید

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ ارزان از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران ، این اثر که همزمان با سی امین سالگرد غیبت متوسلیان نوشته شده، در 22 فصل تدوین شده که زندگی این فرمانده از دوران کودکی تا زمان اسارتش در 14 تیرماه 1368 روایت می گردد. در این اثر کوشش شده است تا ابعاد پنهان شخصیت احمد متوسلیان بیش از پیش در خلال صحبت های دوستان و خانواده اش مورد واکاوی قرار بگیرد. این کتاب با قطع جیبی، در 224 صفحه به رشته تحریر در آمده، 47 صفحه آن مصور است و 80 عکس در آن گنجانده شده است.

هاله ای از غبار اولین کتاب از مجموعه کتاب های 27 در 27 است که به روایت زندگی و خاطرات بیست و هفت فرمانده از فرمانده هان لشکر 27 محمد رسول الله می پردازد.

این اثر را می توان اولین کتابی دانست که به صورت کامل و مجزا به بازگویی زندگی حاج احمد متوسلیان پرداخته است، ولی باز هم نمی توان گفت که در این راستا حق مطلب ادا شده، چراکه ابعاد شخصیتی این سردار سپاه به خوبی واکاوی و بیان نشده و بهتر بود در کنار وقایعی که از زندگی متوسلیان و حضورش در جبهه جنگ بیان شده، خاطرات پیش از انقلاب و دوران دانشجویی او بیشتر مورد کنکاش و واکاوی قرار می گرفت.

با وجود این، در هاله ای از غبار مستند تحقیقی و سرگذشت پژوهی است و اسناد، روایات و گفته های اطرافیان و نزدیکان متوسلیان را شامل می گردد، به گونه ای که هرکس درباره ایشان خاطره یا حرفی داشته در این کتاب از آن استفاده شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 فروردین 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 918

به "در هاله ای از غبار به چاپ چهارم رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در هاله ای از غبار به چاپ چهارم رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید