دانشگاه آزاد اصفهان میزبان چهارمین جشنواره نشریات دانشجویی می گردد

به گزارش دیتاپد، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد از برگزاری چهارمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد به میزبانی واحد اصفهان اطلاع داد.

دانشگاه آزاد اصفهان میزبان چهارمین جشنواره نشریات دانشجویی می گردد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، ابراهیم کلانتری، معاون فرهنگی، دانشجویی دانشگاه آزاد در نشست رسانه ای با اصحاب رسانه اصفهان، از میزبانی دانشگاه آزاد اصفهان در چهارمین جشنواره نشریات دانشجویی اطلاع داد و گفت: این جشنواره در اسفند سال جاری برگزار می گردد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نشریات دانشگاهی به عنوان تریبونی برای بیان عقاید و آرای دانشجویان و بلندگویی برای بیان مسائل و مسائل درون دانشگاهی بوده و رسالت اصلی این نشریات روی آوردن به ترویج عقلانیت، هدایت و هدایت برای از بین بردن مسائل و استفاده از عقل جمعی است.

وی اعلام کرد: دانشگاه آزاد اسلامی همواره بستری مناسب برای فعالیت نشریات دانشجویی فراهم نموده و معتقد است که گسترش و استمرار فعالیت این حوزه، زمینه ساز رشد و پویایی شعار دانشجوی مطالبه گر و صدای رسای قشر دانشجو برای ابراز آراء و عقاید گروهی است.

دکتر کلانتری با اشاره به اینکه حضور پررنگ در جشنواره ها نشان از وجود استعداد های عظیم دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در این عرصه فرهنگی است، توضیح داد: این نوع فعالیت یک نوع فعالیت فراتشکلی و گروهی است که بیشتر دانشجویان فعال به نوعی با آن در ارتباط هستند و از این رو فعالیت نشریات باید به گونه ای تسهیل گردد که بتواند به عنوان ابزار تعالی فرهنگی در دانشگاه عمل کند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نشریات دانشجویی بهترین بستر برای دانشجو است که نظرات خود را مطرح و به واسطه تحلیل دقیق موضوعات و نوشتن در خصوص آن ها اقدام به مطالعه کند. همچنین فرصت تمرین بسیار خوبی است که دانشجو بنویسد و نوشته خود را در معرض قضاوت دیگران قرار دهد و از این رو می توان گفت: دانشجویانی که در حوزه نشریات فعالیت دارند فعال تر، پویا تر، کنجکاوتر، باانگیزه تر و قطعاً قلم قوی تری نسبت به سایر دانشجویان دارند.

وی از برگزاری چهارمین جشنواره کشوری نشریات دانشجویی در اسفند ماه جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) اطلاع داد و اضافه نمود: خوشبختانه همواره این جشنواره مورد استقبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و دیگر دانشگاه های کشور واقع شده به گونه ای که در سومین جشنواره نشریات، تعداد هشت هزار نشریه به دبیرخانه ارسال شده که از این تعداد 683 نشریه در زمینه ها و رشته های مختلف اعم از فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، علمی، مالی، هنری، ادبی و ورزشی متعلق به واحد های دانشگاه آزاد و مابقی متعلق به دیگر دانشگاه ها بوده است و امیدواریم چهارمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، سال جاری پر رونق تر و با مشارکت بیشتر دانشجویان برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 797

به "دانشگاه آزاد اصفهان میزبان چهارمین جشنواره نشریات دانشجویی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه آزاد اصفهان میزبان چهارمین جشنواره نشریات دانشجویی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید