در پاتایا از کجا و چه بخریم؟

به گزارش دیتاپد، یکی از جاذبه های گردشگری کشور تایلند، خرید است. در شهر ساحلی پاتایا می‌توانید صنایع دستی کوچک با قیمتی ارزان بخرید و یا کالاهای لوکس را به عنوان سوغاتی انتختاب کنید.در این مقاله شما را با بهترین سوغاتی‌هایی که می‌توانید در پاتایا بخرید، آشنا خواهیم کرد.

در پاتایا از کجا و چه بخریم؟

خرده‌فروشان شهر پاتایا برخی صنایع دستی محلی را در برخی مناطق کالاهایی از جمله این صنایع محلی آویزهای تزئینی و بدلیجات ساخته شده از صدف و مجسمه‌های کوچک سنگی یا چوبی از بودا، مجسمه‌های گچی رنگی و پارچه‌های ابریشمی را به فروش می‌رسانند.

حکاکی‌های روی چوب، ظروف لاکی، ظروف نقره، لوازم تهیه شده از ابریشم، محصولاتی از جنس قلع، ظروف سفالین، کیف پول و کیف دستی‌های دست‌ساز، صابون‌های کنده‌کاری شده، شمع‌های معطر به همراه شمعدانی، پارچه‌های کتان، سنگ‌های یشم حکاکی‌شده و تعداد زیادی اسباب‌بازی از دیگر صنایعی هستند که می‌توانید در تور تایلند قیمت خریداری نمایید.

بیش‌تر فروشگاه‌ها و غرفه‌های صنایع دستی در خیابان بیچ رود (Beach Road) و سکند رود (Second Road) قرار دارند. این دو خیابان در امتداد هم قرار گرفته‌اند. در مسیرهایی که این دو خیابان را به هم متصل می‌کنند نیز مغازه‌های صنایع دستی به چشم می‌خورد.

بیش‌تر مغازه‌های که برای گردشگران تعبیه شده در خیابان بیچ رود (Beach Road) و سکند رود (Second Road)، که در امتداد هم هستند، قرار گرفته‌اند. شما می‌توانید از این مغازه‌ها، یادگاری‌هایی چون ظروف سفالی، حکاکی‌ها، مجسمه بودا و لباس خریداری کنید. اما مراقب قیمت‌ها باشید، زیرا مناطق گردشگرپذیر اجناسی با قیمت‌هایی بیش از قیمت واقعی خود را ارائه می‌دهند. یادتان باشد که می‌توانید تخفیف بگیرید، پس این کار را انجام بدهید.

افرادی که مجسمه‌های چوبی یا مرمرین بودا را تهیه می‌کنند باید حواسشان به بزرگی آن‌ها باشد. زیرا برای بیرون بردن مجسمه‌های بودا با بلندی بیش از 12 سانتی‌متر از کشور، محدودیت وجود دارد. برای مجسمه‌های بزرگ‌تر بهتر است آن‌ها را با کشتی به مقصد بفرستید. در تور پاتایا خرید را فراموش نکنید.

انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 748

به "در پاتایا از کجا و چه بخریم؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "در پاتایا از کجا و چه بخریم؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در پاتایا از کجا و چه بخریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید