با هتل رامادا پلازا بای ویندهام ازمیر آشنا شوید!

به گزارش دیتاپد، اگر قصد سفر به ترکیه و شهر ازمیر را دارید هتل رامادا پلازا ازمیر واقع در مرکز شهر یکی از برترین انتخاب های شماست. با محیط و اتمسفری آرام و دلپذیر چه هدفتان سفر کاری باشد و چه سپری کردن اوقات فرافت و سرگرمی با خانواده باشد انتخاب این هتل یکی از برترین تصمیم های شما خواهد بود. این هتل در پنجاه متری محل نمایشگاه بین المللی شهر ازمیر و فاصله پنج دقیقه ای تا اسکله کوردون واقع شده است و به صورت 24 ساعته و شبانه روزی آماده ارائه سرویس و پذیرایی از شما خواهد بود. این هتل دارای یک سالن بدن سازی می باشد. از امکانات اتاق های مدرن این هتل که کف پوش تمامی آن ها پارکت است می توان به اینترنت رایگان، تلویزیون صفحه تخت بزرگ، تهویه هوای مرکزی گرم و سرد اشاره نمود. هر اتاق یک سرویس حمام شخصی جداگانه به همراه مو خشک کن و حوله دارد. رستوران هتل صبحانه، ناهار و شام سرو می نماید. نزدیک ترین فروشگاه در فاصله 200 متری هتل واقع شده است و یک سوپر مارکت نیز در نزدیکی هتل واقع شده است. این هتل در فاصله 15 کیلومتری فرودگاه عدنان ازمیر واقع شده است.

با هتل رامادا پلازا بای ویندهام ازمیر آشنا شوید!

برای رزرو آنلاین تور ازمیر خبرنگاران با برترین قیمت کافی ست روی تصویر زیر کلیک کنید.

امکانات عمومی هتل رامادا پلازا ازمیر

از جمله مهم ترین امکاناتی که هتل رامادا پلازا ازمیر برای شما فراهم می نماید می توان به یک سالن ورزشی مجهز اشاره نمود که می توانید ساعات خالی روز خود را در آن سپری کنید و تناسب اندام خود را حفظ کنید. بعلاوه یک مغازه جهت خریدن هدیه و سوغاتی در هتل وجود دارد که اگر قصد خرید هدیه داشته باشید کار را برای شما بسیار راحت می نماید. با وجود خشک شویی و لاندری خیالتان از بابت مرتب بودن لباس هایتان در جلسات کاری که در شهر ازمیر خواهید داشت راحت است. در قسمتی از هتل امکان اجاره ماشین برای شما فراهم شده است و اگر قصد چرخ زدن در سطح شهر با ماشین را دارید به راحتی می توانید ماشین کرایه نموده و در پارکینگ هتل نیز آن را پارک کنید.

در محوطه یک لانژ طراحی شده که می توانید در آن به تماشای تلویزیون بشینید و از نوشیدنی خود لذت ببرید. بوفه صبحانه هتل رایگان بوده و قابلیت شارژ مجدد را نیز دارد بعلاوه برای بچه ها سرویس ویژه در نظر گرفته شده است و اگر با کودک خود قصد سفر به ازمیر را دارید این هتل امکانات مناسبی برای شما در نظر گرفته است. در فضای هتل یک کافی شاپ نیز وجود دارد که می توانید از آن بهره ببرید. اگر پول خودتان را به ارز ترکیه تبدیل ننموده باشید می توانید از صرافی هتل بهره ببرید و به راحتی پول خود را به ارزهای رایج جهان تبدیل کنید. بعلاوه در هتل این امکان برای شما فراهم شده است که ساک و کوله خود به صندوق امانات بسپارید و در طول روز با خود حمل نکنید بعلاوه در فضاهای عمومی هتل دوربین های امنیتی وجود دارد تا خیال شما در زمانی که در این هتل سپری می کنید کاملا آسوده باشد.

امکانات اتاق های هتل

اتاق های هتل هر کدام یک میز و صندلی، تخت خواب، تلویزیون، گاوصندوق، مینی بار، خشک کن مو و قهوه ساز دارند. امنیت اتاق ها به علت وجود گاوصندوق، ماموران امنیتی بیست و چهار ساعته و سیستم آلارم هوشمند به خوبی فراهم شده است و از این بابت نگرانی نخواهید داشت. در صورت تمایل می توانید صبحانه را در اتاق خود نیز میل کنید. برای افراد ناتوان امکاناتی نظیر سینک با ارتفاع پایین تر از حد معمول، توالت با ارتفاع بلند شده، توالت با دستگیره و راه های دسترسی ویلچر و آسانسور در نظر گرفته شده است. اتاق های تک نفره، دو نفره، سه نفره و سوییت ماه عسل در این هتل وجود دارند که باعث شده هنگام انتخاب هتل کار برای شما راحت گردد. بعلاوه اتاق های سیگار ممنوع و سیگار آزاد نیز در هتل تعبیه شده است بنابراین افراد سیگاری می توانند در اتاق خود راحت باشند. بعلاوه به صورت روزانه اتاق شما مرتب و تمییز می گردد و می توانید از کفاشی نیز بهره ببرید.

مزایای اقامت در این هتل

هتل رامادا پلازا ازمیر با داشتن یک بوفه قوی برای وعده صبحانه و ارائه صبحانه های بین الملل، انگلیسی، وجترین، وگن و حلال یکی از برترین انتخاب های شما برای ماندن در شهر ازمیر است. ساعت ورود به هتل برای گرفتن اتاق ساعت 2 بعد از ظهر است و تا ساعت 12 شب برای خالی کردن اتاق خود وقت دارید. این هتل تنها 1.1 کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد از این رو دسترسی آن به نقاط مختلف شهر بسیار راحت است. در این هتل برای شما امکان اجاره کردن ماشین و بعلاوه پارکینگ رایگان در نظر گرفته شده است. این هتل با داشتن اتاق های دو نفره، تک نفره، سه نفره و سوییت هم برای سفرهای کاری و هم تفریحی با خانواده و بعلاوه برای ماه عسل بسیار مناسب است. با تاکسی تنها 20 دقیقه تا فرودگاه فاصله دارید پس نیازی به تلف کردن وقت سفر خود برای جابه جایی نخواهید داشت. علاوه بر بوفه صبحانه، در این هتل دو رستوران نیز وجود دارد؛ رستوران خود هتل و رستوان یاکوت که می توانید از غذاهای بین المللی و ترکی بسیار خوشمزه آن لذت ببرید. در اوقات فراغت خود در هتل می توانید به سالن بدن سازی هتل بروید و از امکانات آن بهره ببرید. 88 درصد از زوج هایی که برای ماه عسل در این هتل اقامت داشته اند امتیاز بالایی به آن داده اند پس برای ماه عسل خود نیز می توانید هتل رامادا پلازای ازمیر را در نظر داشته باشید. انتخاب این هتل به علت قیمت مناسب و صحبت کردن پرسنل به زبان انگلیسی کار را برای شما راحت می نماید.

دسترسی هتل رامادا پلازا ازمیر به فضاهای شهری

با توجه به قرار داشتن هتل رامادا پلازا ازمیر در مرکز شهر، دسترسی مناسبی به تمامی امکانات و فضاهای شهر ازمیر خواهید داشت. در ادامه فضاهای نزدیک به هتل را باهم آنالیز می کنیم. از نزدیک ترین فضاهای تفریحی و گردشگری به این هتل می توان به موزه آگورا agora، دانشگاه ازمیر، میدان cumhuriyet، مجوعه ورزشی آتاتورک، موزه آتاتورک، مرکز خرید کوناک پیر konak pier، برج ساعت ازمیر، ورزشگاه الساناک و میدان کوناک اشاره نمود. بعلاوه در اطراف این هتل رستوران های بی نظیر همانند Hayyam Meyhanesi, Emniyet Restaurant وجود دارد که در صورت گردش در شهر و تمایل به غذا خوردن بیرون از هتل می توانید از آن ها بهره ببرید. اگر اهل پیاده روی باشید با توجه به نزدیک بودن به دریا انتخاب این هتل برای شما بسیار مناسب خواهد بود.

منبع: الی گشت
انتشار: 9 شهریور 1403 بروزرسانی: 9 شهریور 1403 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 2474

به "با هتل رامادا پلازا بای ویندهام ازمیر آشنا شوید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با هتل رامادا پلازا بای ویندهام ازمیر آشنا شوید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید