خدمات رسانی بیمارستان صحرایی ارتش به زوار، پایش مرزهای خسروی و مهران با دوربین های پیشرفته

به گزارش دیتاپد، فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور از خدمات رسانی بیمارستان صحرایی مجهز برپا شده در مرز خسروی به زوار اربعین تا بازگشت کامل زوار اطلاع داد.

خدمات رسانی بیمارستان صحرایی ارتش به زوار، پایش مرزهای خسروی و مهران با دوربین های پیشرفته

امیر فرهاد آریانفر در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، با اشاره به برپایی مجهزترین بیمارستان صحرایی منطقه از سوی ارتش در یک کیلومتری پایانه مرزی خسروی به منظور خدمات رسانی به زوار اربعین، اظهار کرد: این بیمارستان صحرایی برای خدمات رسانی مطلوب به زوار مجهز به دو اتاق عمل، اتاق آی سی یو، 60 تخت بیمارستانی، داروخانه و... شده است.

وی با اشاره به استقرار 60 پزشک متخصص در حوزه های مختلف در این بیمارستان صحرایی، گفت: این بیمارستان ظرفیت پذیرش بیماران به هر تعدادی که مراجعه نمایند را دارد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور با بیان اینکه هم اکنون روزانه بین 70 تا 80 نفر از زوار اربعین از خدمات این بیمارستان استفاده می نمایند، گفت: احتمالا در موج بازگشت زوار و به دلیل ابتلای زوار به سرماخوردگی و... شاهد حضور بیشتر بیماران در این بیمارستان صحرایی باشیم.

به گفته آریانفر این بیمارستان صحرایی از هشتم مهر آماده خدمات رسانی به زوار اربعین شده و خدمات رسانی خود را تا چند روز بعد از اربعین و بازگشت کامل زوار ادامه خواهد داد.

وی همچنین از آمادگی اورژانس هوایی با همکاری هوانیروز کرمانشاه برای انتقال بیماران در صورت احتیاج اطلاع داد.

ارشد نظامی ارتش در غرب کشور در ادامه با اشاره به پایش تصویری مرزهای خسروی و مهران با دوربین های پیشرفته ارتش که تا عمق 15 کیلومتری مرز را رصد می نمایند، اضافه نمود: همچنین برای پایش تصویری این دو مرز از پهپادها نیز استفاده می گردد.

وی در ادامه با اشاره به اعزام بین 50 تا 60 دستگاه اتوبوس به مرز مهران از سوی قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور برای خدمات رسانی مطلوب به زوار در راستا بازگشت، گفت: در مرز خسروی ظرفیت خوبی وجود دارد و هیچ مسئله ای برای حمل و نقل زوار نداریم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور افزود: حدود50 هکتار پارکینگ برای پارک خودروهای شخصی و اتوبوس زوار از سوی نیروهای مهندسی ارتش در مرز خسروی احداث شده است.

آریانفر اشاره ای هم به برپایی یک آشپزخانه از سوی ارتش در سه موکب در استان کرمانشاه برای خدمات رسانی به زوار اربعین داشت و گفت: این موکب ها روزانه بین 10 تا 30 هزار پرس غذا و میان وعده بین زوار اربعین توزیع می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 489

به "خدمات رسانی بیمارستان صحرایی ارتش به زوار، پایش مرزهای خسروی و مهران با دوربین های پیشرفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات رسانی بیمارستان صحرایی ارتش به زوار، پایش مرزهای خسروی و مهران با دوربین های پیشرفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید