خبرنگاران ورزشکاران نابینا و کم بینای مازندران پارسال 50 مدال کسب کردند

به گزارش دیتاپد، ساری - خبرنگاران - سرپرست معاونت توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان گفت که پارسال ورزشکاران نابینا و کم بینای استان 50 مدال در مسابقات مسابقات کشوری کسب کردند.

خبرنگاران ورزشکاران نابینا و کم بینای مازندران پارسال 50 مدال کسب کردند

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران ، حسین بریمانی در مجمع انتخاب رییس جدید هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان در ساری افزود که این ورزشکاران همچنین سال گذشته پنج مقام تیمی کسب کردند و 2 دعوت هم به تیم ملی داشتند.

وی ضمن تمجید از توانمندی ورزشکاران نابینا و کم بینای مازندران ، گفت : سال گذشته 15 تیم از استان در رقابت های مختلف حضور داشتند که افتخارات خوبی هم برای استان کسب کردند.

بریمانی ابراز امیدواری کرد که با هماهنگی و هم افزایی همه مسئولان بویژه ورزش استان و فدراسیون ، ورزش نابینایان و کم بینایان مازندران شاهد توسعه بیش از پیش باشد.

بر اساس این گزارش ، در مجمع انتخاباتی هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان مازندران که با حضور محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان برگزار گشت ، ابوطالب باقری به عنوان تنها نامزد انتخابات هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان مازندران با کسب 15 رای از 15 رای ماخوذه توانست رای اعتماد اعضای مجمع را کسب کند و برای 4 سال دیگر در راس این هیات قرار گیرد.

بر اساس آمارهای رسمی ،استان مازندران دارای 45 هزار معلول جسمی و حرکتی است که از این تعداد حدود 6 هزار نفر روشن دل یا نابینا هستند.

طبق اعلام هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان مازندران ، 200 ورزشکار سازمان یافته در این هیات ورزشی عضو هستند.

دو و میدانی آقایان و بانوان، جودو آقایان، شطرنج آقایان و بانوان، گلبال آقایان و بانوان، وزنه برداری آقایان و شنا آقایان از ورزش های فعال در بین نابینایان مازندران است.

شهرستان های آمل، بابل، قائم شهر، ساری، بهشهر و سوادکوه نیز دارای هیأت ورزش های نابینایان و کم بینایان هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 آذر 1399 بروزرسانی: 14 آذر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1448

به "خبرنگاران ورزشکاران نابینا و کم بینای مازندران پارسال 50 مدال کسب کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ورزشکاران نابینا و کم بینای مازندران پارسال 50 مدال کسب کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید