خبرنگاران تفاهم نامه بازسازی و احیاء عمارت حاج رئیس بوشهر به امضا رسید

به گزارش دیتاپد، بوشهر- خبرنگاران- تفاهم نامه بازسازی، احیاء و بهره برداری از عمارت حاج رئیس شامگاه دوشنبه با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در بوشهر به امضا رسید.

خبرنگاران تفاهم نامه بازسازی و احیاء عمارت حاج رئیس بوشهر به امضا رسید

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران، این تفاهم نامه ما بین اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بعنوان مالک عمارت، صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی در محل بازارچه صنایع دستی مبارکی به امضا رسید.

با امضای این تفاهم نامه، اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در مورد بازسازی، احیا، نگهداری و حق بهره برداری از بنای تاریخی عمارت حاج رییس را به صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی تفویض کند.

همچنین صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی برای شناسایی و جذب سرمایه گذار و بهره برداری، به منظور اجرای این تفاهم نامه متعهد است بر اساس قوانین حاکم خود، نظارت بر بازسازی و بهره برداری بنا را بعهده بگیرد.

عمارت حاج رییس یکی از بناهای ثبتی استان با پنج هزار مترمربع، پنج حیاط مرکزی و 50 اتاق است که در سه طبقه به شکل بناهای ترکیبی ساخته شده و در گذشته با کاربری تجاری و مسکونی، در حاشیه خلیج فارس مورد استفاده بوده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1577

به "خبرنگاران تفاهم نامه بازسازی و احیاء عمارت حاج رئیس بوشهر به امضا رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تفاهم نامه بازسازی و احیاء عمارت حاج رئیس بوشهر به امضا رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید