خبرنگاران ترامپ: بایدن رئیس جمهوری نامشروع خواهد بود

به گزارش دیتاپد، تهران- خبرنگاران- دونالد ترامپ در ادامه زیر سوال بردن نتایج نهایی انتخابات 2020 آمریکا و نپذیرفتن شکست در این دور از انتخابات گفت: بایدن رئیس جمهوری نامشروع خواهد بود.

خبرنگاران ترامپ: بایدن رئیس جمهوری نامشروع خواهد بود

به گزارش یکشنبه شب خبرنگاران از نشریه هیل، ترامپ که در این هفته با دو شکست دیگر در ایالت های پنسیلوانیا و تگزاس با رد دعاوی حقوقی وی توسط دادگاه عالی مواجهه بوده است، در پاسخ به این سوال که آیا او نگران است که اگر تا زمان تحلیف بایدن شکست را نپذیرد چه اتفاقی خواهد افتاد، گفت: او معتقد است که بایدن یک رییس جمهوری نامشروع خواهد بود.

وی اضافه کرد: من نگران این هستم که کشور یک رئیس جمهوری نامشروع داشته باشد.

ترامپ در ادامه ادعاهای ثابت نشده خود تاکید نمود که شما به جورجیا نگاه کنید، ما در آنجا و پنسیلوانیا و ویسکانسین بردیم.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر آنکه آیا شما در مراسم تحلیف بایدن حضور خواهید داشت گفت: من نمی خواهم در خصوص ان صحبت کنم. من می خواهم در خصوص این مطلب صحبت کنم که ما کار بزرگی انجام دادیم. من نسبت به دیگر تمام روسای جمهوری تاریخ آمریکا رای بیشتری بدست آوردم، آنوقت به ما می گویند که شما بازنده هستید.

ادعاهای ترامپ در خصوص کسب پیروزی در انتخابات در حالی مطرح می گردد که دادگاه عالی ایالت جورجیا روز یکشنبه دادخواست تجدید نظر ارائه شده توسط ستاد دونالد ترامپ برای ابطال نتیجه انتخابات در این ایالت را رد کرد.

روز گذشته نیز قاضی فدرال ایالت ویسکانسین در آمریکا دادخواست انتخاباتی ترامپ مبنی بر لغو پیروزی جو بایدن را رد کرد.

ایالت ویسکانسین، جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات آمریکا را به عنوان برنده تایید نموده است. این در حالی است که در سال 2016، ترامپ در این ایالت پیروز انتخابات شده بود. فرماندار ویسکانسین همچنین به نقل از مقامات انتخاباتی این ایالت اعلام نموده که انتخاباتی ایمن، عادلانه و کارآمد در این ایالت انجام شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1530

به "خبرنگاران ترامپ: بایدن رئیس جمهوری نامشروع خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ترامپ: بایدن رئیس جمهوری نامشروع خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید