خانه اپرای گوانجو جاذبه ای در کشور چین

به گزارش دیتاپد، خانه اپرا گوانجو بالاترین سطح تکنولوژی‌ها را از نوع خود دارد که به شما توصیه می‌کنیم بعد از بازدید از نمایشگاه تجاری چاینا پلاس در آن حضور داشته باشید. خانه اپرای گوانگجو یکی از سه تئاتر بزرگ چین تبدیل شده است.

خانه اپرای گوانجو جاذبه ای در کشور چین

خانه اپرای گوانجو چین توسط معمار مشهور زها حدید برنده جایزه Pritzker، طراحی شده است. این تئاتر با طراحی منحصربه‌فردی که دارد در پایین دست رودخانه مروارید (Pearl River) قرار دارد و مساحت آن به 42 هزار متر مربع می‌رسد. سرمایه‌گذاری بر روی این پروژه بیش از 10 میلیارد یوان (15 میلیون دلار) بوده که خانه اپرای گوانجو 1800 صندلی و تمام تجهیزات لازم را دارد. این سازه از دو بخش کوچک و بزرگ شکل یافته و بخش بزرگ آن محل قرارگیری تئاتر است  و بخش کوچکتر به یک سالن چند منظوره اختصاص دارد. معماران این سازه زیبا ئ مدرن اعلام کرده‌انذ که ساخت این پروژه حتی از ساخت لانه پرنده در شهر پکن نیز سخت‌تر بوده است. در داخل خانه اپرا دیوارهای سنگی چهره‌ای کوهستانی به محل دارند و در حالی که دیوارهای شیشه‌ای منظره‌ای عالی از رودخانه مروارید را به مسافران چاینا پلاست 2020 گوانجو، ارائه می‌دهند. در سالن اصلی این خانه کلاسیک، صحنه نمایش و حتی صندلی‌های تماشاگران متحرک می‌باشد که تاکنون نمایش‌های فرهنگی و هنری داخلی و بین‌المللی بسیاری در این مکان برگزار گشته‌اند.

رفتن به خانه اپرا در مدت تور نمایشگاه چاینا پلاست 2020 یکی از بهترین تجربه‌ها در طول سفر شما به شهر گوانجو خواهد بود. بازدیدکنندگان می‌توانند با استفاده از مترو منظم شهر گوانجو به این خانه بروند. خط APM مترو و ایستگاه Grand Theatre می‌تواند شما را به خانه اپر برساند.

انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 689

به "خانه اپرای گوانجو جاذبه ای در کشور چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه اپرای گوانجو جاذبه ای در کشور چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید