جاده ها و راه های مسدود کشور

به گزارش دیتاپد، خبرنگاران: آزادراه تهران - شمال دارای بارش پراکنده برف و باران، محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت دارای مه گرفتگی در ارتفاعات هستند.

جاده ها و راه های مسدود کشور

به گزارش مهر، بر اساس آخرین داده های ترافیکی از شرایط راه های کشور، در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) تردد روان گزارش شده است.

بر اساس این گزارش، آزادراه تهران - شمال دارای بارش پراکنده برف و باران، محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت دارای مه گرفتگی در ارتفاعات هستند.

بعلاوه، در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و در محور شهریار - تهران در بعضی از مقاطع ترافیک سنگین گزارش شده است.

بر اساس این گزارش، بارش برف و باران در بعضی از محورهای استان های آذربایجان غربی، کردستان، تهران، کرمانشاه، لرستان، مرکزی و همدان و بارش باران در بعضی از محورهای استان های ایلام و قم گزارش شده است.

محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می گردد.

محورهای ریگان - ایرانشهر و خوانسار - گلپایگان دارای انسداد شریانی و محورهای هشتگرد-طالقان و گنجنامه - تویسرکان دارای انسداد غیرشریانی هستند.

بر اساس این گزارش، محورهای لاسم - ارجمند، وازک - بلده، سروآباد - پاوه و سی سخت - پادنا دارای انسداد فصلی است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 10 دی 1401 بروزرسانی: 10 دی 1401 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 2338

به "جاده ها و راه های مسدود کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاده ها و راه های مسدود کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید