تمجید سرمربی تیم فوتسال پراک مالزی از بازیکن ایرانی

به گزارش دیتاپد، دامون شاو سرمربی انگلیسی تیم فوتسال پراک مالزی در تبادل نظر با خبرنگاران، در مورد جدایی توحید لطفی بازیکن ایرانی از این تیم گفت: فقط چند هفته کوتاه توحید را در اختیار داشتیم. او یک مسابقه انجام داد و یک گل به ثمر رساند.

تمجید سرمربی تیم فوتسال پراک مالزی از بازیکن ایرانی

وی اضافه نمود: توحید یکی از 10 بازیکن جوان برتر در جهان و کاپیتان تیم ایران (جوانان) بوده است که تجربیات بین المللی خوبی دارد. امضای قرارداد با توحید برای هر تیمی برای ساختن آینده عالی است. امیدوارم دوباره او را در پراک ببینم.

سرمربی تیم فوتسال پراک در مورد احتمال بازگشت لطفی به این تیم در فصل بعد، تاکید نمود: نمی دانم چه اتفاقی می افتد. برای فصل بعد هنوز هیچ چیز معین نیست. لیگ سال جاری به خاطر کرونا لغو شده و همه چیز مبهم است.

دامون شاو در کنار توحید لطفی

وی ادامه داد: همچنین فکر می کنم او مشکلاتی در خدمت سربازی خود داشت. من توحید را می پسندم. او در دفاع بسیار پر جنب و جوش است. در مصاف های یک به یک و همچنین گلزنی هم خیلی خوب عمل می نماید.

شاو در پاسخ به این سئوال که آیاخودش لطفی را به تیم معرفی نموده بود؟ توضیح داد: باشگاه این بازیکن را معرفی کرد و من هم او را پسندیدم. توحید جوان، سخت کوش و گلزن است که دیدگاه و طرز فکر بسیار خوبی دارد.

سرمربی انگلیسی تیم فوتسال پراک مالزی در خاتمه گفت: این اولین باری بود که سرمربی یک بازیکن ایرانی بودم اما دوستانی در ایران دارم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1264

به "تمجید سرمربی تیم فوتسال پراک مالزی از بازیکن ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید سرمربی تیم فوتسال پراک مالزی از بازیکن ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید