تقویت صندوق های وام ضروری برای پرداخت تسهیلات به بازنشستگان

به گزارش دیتاپد، به گزارش خبرنگاران، گودرز کریمی فر بعدازظهر چهارشنبه در نشستی که بعد از افتتاح باشگاه پیشکسوتان فرهنگی البرز در مهرشهر کرج برگزار گردید، گفت: پیشکسوتان می توانند با سخن و ایده خود آینده آموزش وپرورش را ترسیم، تشریح و تدوین نمایند.

تقویت صندوق های وام ضروری برای پرداخت تسهیلات به بازنشستگان

وی گفت: شکل گیری باشگاه پیشکسوتان به عنوان توجه به عزیزانی که سرمایه های ملی کشور هستند مطرح گردیده و باشگاه فرهنگی پیشکسوتان البرز دومین باشگاه کشور در این زمینه است که امروز افتتاح گردیده است.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش بیان نمود: به دنبال اعتلای شخصیت پیشکسوتان هستیم و می خواهیم باکیفیت بخشی به تصمیمات آموزش وپرورش به فرصت سازی برسیم.

کریمی فر ادامه داد: توسعه باشگاه پیشکسوتان در قالب برنامه های بلندمدت، میان مدت و کوتاه مدت در وزارت آموزش وپرورش مدنظر است که در گام نخست استان های تهران، البرز، کرمان، خراسان و آذربایجان شرقی مدنظر بوده است.

وی گفت: در قالب برنامه های میان مدت ایجاد باشگاه بازنشستگان در 10 استان و در ادامه تا سرانجام دولت دوازدهم گسترش آن در سطح 32 استان کشور مطرح است.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش در مورد باشگاه پیشکسوتان فرهنگی شهر کرج نیز گفت: این باشگاه 12 هزار مترمربع وسعت دارد و مشتمل بر امکاناتی ازجمله 16 سوییت و استخر است.

کریمی فر با اشاره به برخی اقدامات بیشتر در قالب رسیدگی به وضعیت فرهنگیان کشور گفت: ساماندهی نظام فرهنگیان با 176 ریزبرنامه برای شاغلان و بازنشستگان در حال اجرا است.

وی مطرح نمود: ایجاد 345 مرکز رفاهی و 131 مکان فرهنگی نیز انجام گردیده است و تقویت صندوق های وام ضروری با سرمایه 4 هزار و 400 میلیارد تومانی هم برای پرداخت تسهیلات مختلف به بازنشستگان تعریف گردیده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 35

به "تقویت صندوق های وام ضروری برای پرداخت تسهیلات به بازنشستگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقویت صندوق های وام ضروری برای پرداخت تسهیلات به بازنشستگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید