تأکید عاملی بر تجهیز حرفه ای و تقویت پایگاه داده های الکترونیک دانشگاه پیغام نور

به گزارش دیتاپد، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از رئیس دانشگاه پیغام نور خواست تا نسبت به تقویت این دانشگاه در زمینه آموزش های غیرحضوری اقدام جدی صورت گیرد.

تأکید عاملی بر تجهیز حرفه ای و تقویت پایگاه داده های الکترونیک دانشگاه پیغام نور

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز با زمانی رئیس دانشگاه پیغام نور در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی دیدار کرد.

در این دیدار دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تشکر از کوشش های اجرا شده در دانشگاه پیغام نور مبنی بر بهینه سازی امکانات، فراهم آوردن امکان تحصیلی در دوره های دانشگاهی برای همگان، از رئیس این دانشگاه خواست که نسبت به تقویت دانشگاه پیغام نور در زمینه آموزش های غیرحضوری، تجهیز حرفه ای دانشگاه با محتوای چندرسانه ای و همچنین تقویت پایگاه داده های الکترونیک این دانشگاه اقدام جدی به عمل آید.

تحصیل 400 هزار دانشجو در دانشگاه پیغام نور

در این دیدار زمانی رئیس دانشگاه پیغام نور نیز به ارائه گزارشی از فعالیت های این دانشگاه پرداخت و اظهار داشت: دانشگاه پیغام نور با 400 هزار دانشجو، 4000 عضو هیئت علمی تمام وقت و همچنین نزدیک به 10 هزار کارمند مشغول به فعالیت است که قریب به یک میلیون و چهارصد هزار مترمربع ساختمان اداری و آموزشی دارد.

رتبه ششم دانشگاه پیغام نور در میان دانشگاه های باز دنیا

رئیس دانشگاه پیغام نور یادآور شد: رتبه علمی این دانشگاه در میان دانشگاه های باز دنیا از رتبه دهم به رتبه ششم دنیای ارتقاء پیدا نموده است و با روزآمدسازی ظرفیت های آموزشی به ارائه نزدیک به 300 هزار کتاب موبایل در دسترس دانشجویان اقدام نموده است.

پرداخت وام اشتغال برای فارغ التحصیلان دوره های مهارتی تا سقف صد میلیون تومان

وی در زمینه حمایت های اقتصادی دانشجویان نیز اظهار داشت: این دانشگاه با ارائه وام دارای کارمزد پایین(1.4 درصد) برای دانشجویان و ارائه وام اشتغال برای فارغ التحصیلان دوره های مهارتی دارای گواهی آموزش های مهارتی تا سقف صد میلیون تومان زمینه های حمایتی برای دانشجویان و فارغ التحصیلان خود فراهم نموده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 359

به "تأکید عاملی بر تجهیز حرفه ای و تقویت پایگاه داده های الکترونیک دانشگاه پیغام نور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأکید عاملی بر تجهیز حرفه ای و تقویت پایگاه داده های الکترونیک دانشگاه پیغام نور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید