به دنبال کار بزرگی هستیم، در 40 سال اخیر گنبد اینگونه بازی نکرد

به گزارش دیتاپد، به گزارش خبرنگاران، تیم والیبال شهرداری گنبد در دومین بازی خود در مرحله پلی آف پیروز شد تیم شهرداری ارومیه را شکست دهد و کار را به بازی سوم بکشاند. دو تیم روز یکشنبه برای صعود به نیمه نهایی مقابل هم صف آرایی خواهند کرد.

به دنبال کار بزرگی هستیم، در 40 سال اخیر گنبد اینگونه بازی نکرد

بزرگ جزیده سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد پس از پیروزی تیمش گفت: در بازی نخست، متأسفانه در حمله برگشتی عملکرد خوبی نداشتیم وگرنه می توانستیم پیروز شویم. امروز نیز در دریافت متزلزل بودیم اما در توپ های برگشتی خوب عمل کردیم. به بازیکنانم تبریک می گویم و امیدوارم این فرایند را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: به دنبال انجام کار بزرگی هستم که امیدوارم بتوانم آن را انجام دهم؛ اگر نشود، تا به اینجا هم کار بزرگی انجام داده ایم. ریکاوری ذهنی خوبی بر روی بازیکنان انجام شد. امیدوارم در بازی روز یکشنبه نیز نتیجه بگیریم.

جزیده گفت: در 40 سال اخیر والیبال گنبد شاید مردم چنین بازی از این تیم ندیده باشند چرا که کیفیت بالا بود. این پیروزی مبارک شهر گنبد و مجموعه باشگاه باشد که همگی بسیار کوشش کردند و نتیجه آن را دیدند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد درباره نحوه عملکرد ذهنی اش بر روی بازیکنان خود گفت: فلسفه مربیگری من، ذهن و بازی زیبا است. در 6 ماه اخیر این موضوع را در ذهن بازیکنان تزریق کردم و هر روز نیز شاهد بهبود عملکرد بازیکنانم هستم. امیدوارم خداوند یاری کند و با دعای مردم، بازی سوم را نیز به سود خود به اتمام برسانیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1740

به "به دنبال کار بزرگی هستیم، در 40 سال اخیر گنبد اینگونه بازی نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به دنبال کار بزرگی هستیم، در 40 سال اخیر گنبد اینگونه بازی نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید