بهرام حصیری میشه با عشق را منتشر کرد

به گزارش دیتاپد، تهرانئ (پانا) - همزمان با فرا رسیدن عید نوروز، بهرام حصیری و بهنام خدارحمی در همکاری مشترک، قطعه میشه با عشق را به مردم ایران هدیه دادند.

بهرام حصیری میشه با عشق را منتشر کرد

جدیدترین اثر بهرام حصیری در قالب یک قطعه موسیقی ارکسترال با آهنگسازی و تنظیم بهنام خدارحمی منتشر و روانه بازار موسیقی کشور شد.

ترانه این قطعه را صالحه زهره وند براساس ملودی سروده است

و نوازندگان: کوشا صرافی گهر (ویلن ویولا) امیر فیروزبخت (ویلن) امیرحسین زندیان (ویلن) داوود منادی (ویلنسل) بهنام خدارحمی (پیانو) محمدرضا محمدی (قانون) امین یساولی (عود) فرزاد کبیری (تار و سه تار) پریسا احدی (سنتور) حسن قره کاظمی (کلارینت)، بابک خواجه نوری، علی فتحعلیان (تنبک و دف) نوازندگی این آهنگ را برعهده داشته اند و بعلاوه: مژگان محسنی، لی لا رضایی و هُدا باقری همخوانان این قطعه هستند و با صدابرداری نوید شاه بیگی و نیما اکبریان ضبط شده است.

میشه با عشق در صدای دنیای هنر فراهم شده و در آفریدن این قطعه از سازهای کلاسیک و سنتی نیز استفاده شده است.

نخستین آلبوم موسیقی بهرام حصیری نیز با نام جان عاشق به وسیله شرکت صوتی تصویری سروش منتشر شد. او بعلاوه به واسطهٔ آشنایی و پیشنهاد چنگیز جلیلوند ، مدت کوتاهی در عرصهٔ دوبله فعالیت کرد. بهرام حصیری در دههٔ 1370 با ارکستر همنوازان به سرپرستی اسدالله ملک، به اجرای برنامه پرداخت. آخرین آلبوم موسیقی بهرام حصیری به آهنگسازی بهنام خدارحمی با نام تنها در سال 1400 روانه بازار موسیقی شد.

میشه با عشق رامی توانید از سایت بیت تونز و رسانه های مجاز موسیقی تهیه نموده و بشنوید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 2188

به "بهرام حصیری میشه با عشق را منتشر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهرام حصیری میشه با عشق را منتشر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید