فستیوال بادبادک Yangjiang در شهر گوانجو

به گزارش دیتاپد، فستیوال بادبادک‎ها (Yangjiang) در شهر گوانجو به خانه بادبادک چین مشهور بوده که کایت‌های این منطقه از گوانجو از محبوب‌ترین‌ها در نوع خود در جنوب کشور چین هستند.

فستیوال بادبادک Yangjiang در شهر گوانجو

 فستیوال پرواز بادبادک در منطقه Yangjiang شهر گوانجو چین از سال 1992 تا حالا برگزار می‌گردد که هر سال بیش از 10 هزار علاقه‌مند به کایت‌بازی را از سراسر دنیا به سوی خود جذب می‌کند. قدمت کایت‌بازی در این منطقه به 1400 سال پیش بازمی‌گردد که به پرواز دادن بادبادک‌ها برای مردم محلی در زمان سلسله سونگ یک سنت بوده که مردم این منطقه می‌گویند که حاکم Yangjiang افراد بلندپایه را ا برای پرواز دادن کایت‌ها دعوت می‌کرد و مردم معمولی در فضای باز چادر می‌زدند تا از این منظره عالی لذت ببرند. تور نمایشگاه گوانجو 2020 پر از جاذبه برای بازدید بوده مخصوصا اگر همزمان با برگزاری این جشنواره باشد.

این کایت‌ها انواع مختلفی دارند و طرح‌های کلاسیکی مانند هزارپا، عقاب، ببر، اژدها و شیر برای بازدید دارند. حتی بعضی از این بادبادک‌ها 10 متر طول و بیش از 20 کیلو وزن دارند و قطر بعضی از آن‌ها به 3 متر می‌سد و بیش از 10 نفر برای به پرواز در آوردن آن‌ها نیاز می‌باشد. بزرگترین کایت این فستیوال کایتی به شکل هزارپا می‌باشد که 30 متر طول دارد.

این فستیوال در شهر گوانجو، بازدیدکنندگانی از خود چین را علاوه بر گردشگران نمایشگاه گوانجو 2020 جذب خود می‌کند و توریست‌هایی از کشورهای آمریکا، ژاپن، ایتالیا، هند، تایلند، فرانسه، آلمان، بنگلادش، لوکزامبورگ و کره جنوبی به طور معمول دارد. در هنگام فستیوال مسابقه‌هایی مانند مسابقه بلندترین کایت، بزرگترین کایت، بالاترین ارتفاع و مسابقه‌های انفرادی و گروهی برگزار می‌گردد که سرشار شادی هستند.

انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 687

به "فستیوال بادبادک Yangjiang در شهر گوانجو" امتیاز دهید

1 کاربر به "فستیوال بادبادک Yangjiang در شهر گوانجو" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فستیوال بادبادک Yangjiang در شهر گوانجو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید